آخرین اطلاعات منتشر شده از موتورولا موتو G6

موتورولا در حال توسعه سه اسمارت‌فون جدید به نام‌های موتو G6، موتو G6 پلاس و موتو G6 پلی است. به‌تازگی وب‌سایت رگولاتوری چین که با نام TENAA شناخته می‌شود، اطلاعاتی را از یک اسمارت‌فون با کدنام XT1925-10 منتشر کرده است که مربوط به نسخه پایه یعنی موتو G6 است. در این لیست اطلاعاتی از قبیل حجم باتری، ابعاد تلفن همراه و چند تصویر از این هندست منتشر شده است.

در تصاویر منتشر شده توسط TENAA می‌توانیم دوربین دوگانه قرار گرفته در بخش پشتی را مشاهده کنیم که با یک فلاش LED دوگانه همراهی می‌شود. هر دو سمت پشتی و  جلویی در کناره‌ها دارای خمیدگی هستند که به احتمال قوی در بخش جلویی می‌توانیم یک شیشه 2.5D را مشاهده کنیم. دوربین اصلی قرار گرفته در کیس پشتی طراحی دایره‌ای و آشنای موتورلا را به همراه دارد و در بخش جلویی این اسمارت‌فون می‌توانیم سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کلید هوم را مشاهده کنیم.

موتورلا XT1925-10 از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و ابعاد 154.5 در 72.2 در 8.3 میلی‌متری آن نشان می‌دهد با یک اسمارت‌فون ظریف مواجه نخواهیم شد!

خبرهای منتشر شده از تست این اسمارت‌فون در گیک‌بنچ نشان می‌دهد موتو G6 از چیپست اسنپدارگون 625 استفاده خواهد کرد که با 3 گیگابایت رم همراهی می‌شود. هم‌چنین شایعات حاکی از آن هستند که دوربین اصلی این اسمارت‌فون از دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است و در بخش جلویی آن می‌توانیم یک دوربین 16 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. انتظار می‌رود وضوح نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت‌فون +FHD باشد.

1 در مورد “آخرین اطلاعات منتشر شده از موتورولا موتو G6”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH