مشخصات اصلی گوشی موتورولا موتو Z3 پلی توسط کمیسیون ارتباطات فدرال فاش شد

مدیرعامل موتورولا چندی پیش نام دوایس‌های تولیدی این کمپانی برای سال 2018 را عنوان کرد که گوشی پرچمدار موتو Z3 پلی نیز یکی از آن‌هاست. به نظر می‌رسد که در روزهای آینده چند مدل از گوشی‌های موجود در این لیست رسما معرفی شده و از اواخر اردیبهشت ماه آماده عرضه به بازار باشند.

این هندست که به عنوان جانشین گوشی پرچمدار موتو Z2 پلی شناخته می‌شود، اخیرا با شماره مدل XT-1929 در دیتابیس کمیسیون ارتباطات فدرال یا همان FCC ظاهر شده است. آن‌گونه که در لیست این نهاد درج شده، سوگولی موتورولا به 4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار تراشه اسنپدراگون 636 تجهیز شده است. انتظار داریم که نمایشگر این گجت اندازه‌ای 6.1 اینچی داشته باشد اما متاسفانه هنوز جزئیاتی درخصوص رزولوشن آن منتشر نشده است.

دوربین دوگانه موتو Z3 پلی را دو لنز 12 و 8 مگاپیکسلی تشکیل داده و دوربین سلفی نیز نمونه‌ای 5 مگاپیکسلی خواهد بود. همانند نسل قبلی، این هندست نیز به یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. البته برخی منابع ظرفیت بیشتری را برای این باتری عنوان کرده‌اند. کار سختی نیست که پیش‌بینی کنیم اندروید اوریو کار هدایت این مجموعه را از ابتدا بر عهده داشته باشد. علی‌رغم آن‌که هنوز هیچ قیمتی در شایعات مربوط به این دیوایس ذکر نشده، انتظار داریم که موتورولا قیمت محصولات جدید خود را تا حد ممکن منصفانه و رقابتی تعیین کند.

3 در مورد “مشخصات اصلی گوشی موتورولا موتو Z3 پلی توسط کمیسیون ارتباطات فدرال فاش شد”

  1. موندم چرا طراحی گرد دوربینش عوض نمیکنه تکراری شده دبگه برای همه…بعد انتظار پیشرفت هم داره
    مردم عقلشون ب چشمشونه تا زیبا نباشه نمیخرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH