انتشار اندروید اوریو برای گوشی‌های ذن‌فون 3 لیزر و ذن‌فون 3 زوم به تعویق افتاد

چندی پیش کمپانی ایسوس وعده داده بود که گوشی‌های ذن‌فون 3 لیزر، ذن‌فون 3 زوم و و ذ‌ن‌فون 3 دیلاکس تا پایان ماه مارس به سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو به‌روزرسانی خواهند شد. در راستای تحقق این وعده، هفته گذشته این کمپانی بسته به‌روزرسانی مخصوص گوشی ذن‌فون 3 دیلاکس را عرضه کرد اما دو هندست دیگر این به‌روزرسانی را دریافت نکردند.

کمپانی ایسوس با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توئیتر این تاخیر را تایید کرده و دلیل این امر را وجود برخی مشکلات فنی اعلام کرده که برطرف نمودن آن‌ها زمان بیش‌تری را طلب می‌کند. این کمپانی اعلام کرد: “عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گوشی‌های ذن‌فون 3 لیزر (ZC551KL) و ذن‌فون 3 زوم (ZE553KL) به دلیل ضرورت رفع برخی مشکلات با تاخیر مواجه شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این فرآیند تا پایان ماه ژوئن اجرا خواهد شد. ما بابت این موضوع متاسفیم!

اگر صاحب یکی از این دو مدل هستید، ناچارا بایستی تا پایان ماه ژوئن منتظر بمانید. با این حال بیانیه شرکت ایسوس نشان می‌دهد که در صورت برطرف شدن سریع‌تر مشکلات موجود، این احتمال وجود دارد که بسته به‌روزرسانی فوق زودتر از زمان مقرر عرضه شود. اندروید 8.0 اوریو احتمالا آخرین به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل این دو دیوایس خواهد بود. بنابراین در صورتی که متقاضی استفاده از اندروید P هستید، ناچارا بایستی گجت خود را با یکی از مدل‌های جدید ذن‌فون 5 تعویض نمایید.

3 در مورد “انتشار اندروید اوریو برای گوشی‌های ذن‌فون 3 لیزر و ذن‌فون 3 زوم به تعویق افتاد”

  1. همینه دیگه گوشی چینی اشغال بخریم باید نگران ساپورت شدنش هم باشیم که ایا براش اپدیت میاد یا نه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH