میزو

تصاویری واقعی از گوشی‌های میزو 15 و 15 پلاس منتشر شد

کمپانی میزو آماده می‌شود تا یک رویداد بزرگ را به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس خود برگزار کند. به نظر می‌رسد که در این رویداد از دو اسمارت‌فون جدید به نام‌های میزو 15 و 15 پلاس رونمایی به عمل آید. به‌تازگی سه تصویر از این دو اسمارت‌فون منتشر شده که شکل ظاهری آن‌ها را به خوبی نمایان می‌کند.

همان‌طور که در تصاویر زیر مشخص است، نسخه پلاس از نظر ابعادی تفاوت فاحشی با نسخه پایه دارد. دوربین سلفی هر دو اسمارت‌فون در بخش مرکزی حاشیه بالایی نمایشگر قابل مشاهده است. هم‌چنین کلید سخت افزاری هوم نیز در بخش پایینی نمایشگر دیده می‌شود. در بخش پشتی این دو برادر می‌توانیم دوربین دوگانه‌ای را مشاهده کنیم که با فلاش‌های LED حلقه‌ای همراهی می‌شود.

میزو 15 پلاس از نمایشگری 5.95 اینچی با وضوح QHD بهره‌مند بوده و دوربین دوگانه به‌کار رفته در آن از دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای دوربین سلفی نیز از یک نمونه 20 مگاپیکسلی استفاده شده است. تولید نیرو در این تلفن‌ همراه را یک باتری 3430 میلی‌آمپر ساعتی برعهده دارد. قلب پردازشی میزو 15 پلاس را نیز چیپست پرچمدار سابق سامسونگ یعنی اگزینوس 8895 تشکیل می‌دهد که با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

از طرف دیگر، میزو 15 به نمایشگری 5.46 اینچی مجهز شده که وضوح فول اچ‌‌دی دارد. در خبرهای اخیر ادعا شده که ممکن است در این اسمارت‌فون از چیپست اسنپدارگون 660 استفاده شود. برای بخش رم و حافظه داخلی، میزو از همان ظرفیت‌های موجود در نسخه پلاس استفاده کرده است اما تولید نیرو در آن توسط یک سلول باتری 2940 میلی‌آمپر ساعتی انجام می‌پذیرد.

میزو 15 لایت نیز دیگر اسمارت‌فونی است که ممکن است تا پایان ماه جاری میلادی به جمع این خانواده افزوده شود. مطابق گفته‌های بنیانگذار این کمپانی، گوشی میزو 16 که لقب پرچم‌دار ویژه این کمپانی را بر دوش می‌کشد، در ماه آگوست معرفی خواهد شد.

4 در مورد “تصاویری واقعی از گوشی‌های میزو 15 و 15 پلاس منتشر شد”

  1. آخه من نمیدونم این گوشی الان چه قشنگی داره! 
    نسبت صفحه به بدنه یا باید حداکثر 80-81 درصد باید باشه یا بالای 95 درصد که بی حاشیه بشه
    چون الان این گوشی خیلی کم حاشیه است اما بی حاشیه نیست و همین حاشیه های اندک یکم زشت ترش کرده!
    حاشیه در حد گوشی هایی مثل U11 پلاس، وان پلاس 5T و G6 الجی عالیه واقعا
    بیشتر از این مقدار رو من چندان نمیپسندم

  2. میزو علاقه زیادی به استفاده از مدیاتک داره … اگه قراره تو ایران بیاد شک نکنید سایتها بالای ۲ تومن قیمت میذارن ..پس به صرفه نیست …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH