پرچم‌دار بعدی ال‌جی با نام ال‌جی G7 ThinQ معرفی می‌شود

اگر خاطرتان باشد در ماه فوریه بود که ایوان بلس تبلیغی از نسخه جدید گوشی ال‌جی V30 را منتشر کرد که در آن اعلام شده بود این گوشی جدید در واقع V30S ThinQ نام خواهد گرفت. اکنون نیز شاهد انتشار توئیتی دیگر از این فرد هستیم که ادعا کرده گوشی پرچمدار جدید ال‌جی با نام ال‌جی G7 ThinQ عرضه خواهد شد.

البته باید دقت داشت که این نام‌گذاری ربطی به اسپیکرهای هوشمند ال‌جی تحت عنوان SmartThinQ ندارد؛ بلکه به معنی پشتیبانی این دستگاه از  فناوری هوش مصنوعی این شرکت کره‌ای خواهد بود. به عنوان مثال، فناوری هوش مصنوعی به دوربین گوشی V30S ThinQ قابلیتی بخشیده که به وسیله الگوریتم‌هایی خاص، تصاویر باکیفیت‌تری برای کاربر به ارمغان آورد. این فناوری به بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری ضعیف نیز کمک می‌کند. ویژگی AI CAM نیز با بررسی سوژه‌ها، بهترین حالت ممکن برای تصویربرداری را از 8 حالت پرتره، غذا، حیوان خانگی، دورنما، شهر، گل، طلوع خورشید و غروب خورشید پیشنهاد می‌دهد.

هر کدام از این حالت‌ها با در نظر گرفتن زاویه تصویربرداری، رنگ، نور، انعکاس و سطح اشباع تصویر، تجربه عکس‌برداری بهتری را برای کاربر فراهم می‌کنند. قابلیت دیگر این دوربین QLens  نام دارد که کاربر می‌تواند با استفاده از آن و اسکن کدهای QR بر روی اجناس مختلف، اطلاعاتی درخصوص بازه قیمتی آن و بهترین فروشگاه برای خرید همان محصول را به‌دست آورد. انتظار می‌رود که گوشی ال‌جی G7 ThinQ نیز با قابلیت‌های مشابهی عرضه شود.

بر اساس گزارشات اخیر، این گوشی دارای صفحه نمایشی برش خورده است که نسبت تصویر 18:9 دارد. پردازنده این هندست نیز آخرین محصول کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 بوده که توسط 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. آخرین شایعات حکایت از آن دارند که در این گوشی پرچمدار شاهد به‌کارگیری دو سنسور 16 مگاپیکسلی با چینش عمودی به عنوان دوربین اصلی خواهیم بود. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز عهده‌دار تامین انرژی مورد نیاز این گجت خواهد بود. گفته می‌شود این دیوایس در ماه آتی میلادی با برچسب قیمتی 850 تا 950 دلاری رونمایی و عرضه خواهد شد.

3 در مورد “پرچم‌دار بعدی ال‌جی با نام ال‌جی G7 ThinQ معرفی می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH