نام گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 توسط کمپانی سازنده تایید شد

گوگل گوشی‌های پیکسل 2 و 2 ایکس‌ال را ماه اکتبر سال گذشته روانه بازار کرد. با آن‌که چیز زیادی درباره نسل بعدی اسمارت‌فون‌های این کمپانی منتشر نشده، اما اخیرا در کدهای منتشر شده توسط این غول تکنولوژی، نام گوشی گوگل پیکسل 3 تایید شد.

اگر‌چه پیکسل‌های کنونی در ابتدا سهم مناسبی از بازار را به‌دست آوردند اما به دلایلی این روند سیر نزولی داشت. آن‌ها هم‌چنین خود را به عنوان یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین هندست‌های معرفی شده سال مطرح کردند. درست بعد از عرضه نسل دوم گوشی‌های هوشمند گوگل، شایعاتی مبنی بر معرفی سری جدید پیکسل 3 گوگل در سه مدل با اسامی مستعار Crosshatch، Albacore و Blueline به گوش رسید.

با این حال دیگر خبر جدیدی در این مورد منتشر نشد و تمام چیزی که تاکنون در مورد این گوشی‌های جدید وجود داشت همین نام‌ها بود. اما اخیرا اولین شواهد واقعی از وجود گوشی پیکسل 3 گوگل در کد یک پروژه منبع باز اندروید به دست آمد. در این کد بخشی با این عنوان قرار دارد که ” HAL V_1_2 تنها از پیکسل 3 پشتیبانی می‌کنند.”

البته معنی کامل این عبارت هنوز مشخص نیست اما توسعه‌دهندگان XDA باور دارند که این عبارت با به‌روزرسانی مکرر گزینه‌های اسکن شبکه در تنظیمات شبکه ارتباط دارد؛ زیرا طبق شایعات، پیکسل 3 نسبت به نسخه‌های قبلی از قابلیت‌های شبکه بهتری برخوردار خواهد بود.

در حقیقت این اولین بخش از اطلاعات واقعی مربوط به گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 است و انتظار می‌رود که این گوشی جدید با بهره‌مندی از گل سر سبد کوالکام یعنی پردازنده اسنپدراگون 845، به عنوان یکی از گوشی‌های پرچمدار قدرتمند اندرویدی در سال 2018 معرفی شود.

2 در مورد “نام گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 توسط کمپانی سازنده تایید شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH