استارت آپ‌ها

بنیان‌گذار بیمیلاین: سایت‌ها و استارتاپ‌ها نمی‌توانند نمایندگی‌های بیمه را حذف کنند!

چند سال پیش حتی نمایشگاه الکامپ نیز جایگاهی برای حضور سایت‌های اینترنتی نبود و جز چند سایت بزرگ کشور، باقی در این نمایشگاه حضور نداشتند. ولی با گذشت زمان و حضور کسب و کارهای نوپا، حالا بسیاری از استارتاپ‌ها که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، در نمایشگاه‌های تخصصی نیز حضور دارند و صرفا به الکامپ که حالا به منطقه حکم‌فرمایی آن‌ها تبدیل شده است، بسنده نمی‌کنند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، نمایشگاه بانک و بیمه یکی از رویدادهای تخصصی است که پس از بسیاری از نمایشگاه‌های تخصصی دیگر مانند نمایشگاه گردشگری، حالا تبدیل به جولانگاه استارتاپ‌های تازه کار شده است که حتی توانسته‌اند مخاطب بیشتری را نسبت به سایر غرفه‌ها جذب کنند.

یکی از استارتاپ‌های حاضر در این نمایشگاه، استارتاپ بیمیلاین بود که همانند دیگر مصاحبه‌های منتشر شده در آی‌تی‌رسان با استارتاپ‌ها به سراغ آن رفتیم و مصاحبه کوتاهی با مدیر این کسب و کار اینترنتی داشتیم، در ادامه توجه شما را به آن جلب می‌کنیم.

  • امیر حسین نام‌آور، بنیان‌گذار بیمیلاین در معرفی این استارتاپ گفت:

مجموعه ما سابقه زیادی در صنعت بیمه داشته و حضورمان در بحث فروش بیمه به تازگی رخ نداده است. ما در زمینه ارزیابی خسارت از بیمه مرکزی مجوز داریم و در شرکتی که به طور رسمی ثبت شده است، نمایندگی شرکت‌های بیمه را در اختیار داریم. ما پایه گذار استارتاپ‌های آنلاین بیمه هستیم و از طریق سایت رسمی شرکت ما می‌توانید انواع خدمات از جمله ارزیابی خسارت و صدور بیمه را دریافت نمایید.

ما در بین استارتاپ‌ها، اولین استارتاپ بیمه‌ای هستیم که توانستیم خدمات مختلف و بیمه نامه‌های متنوعی از جمله شخص ثالث، بدنه، مسئولیت و… را به کاربرانمان ارایه کنیم. ما سفارش را از مشتریان دریافت می‌کنیم و مشتری درخواست خرید از هر شرکت بیمه‌ای را داشته باشد، به او خدمات مدنظرش را ارایه می‌کنیم. همکاران ما در زمینه پشتیبانی پس از دریافت سفارشات، اقدام به صدور بیمه نامه و ارسال آن برای مشتری می‌کنند.

  • نام‌آور در پاسخ به سوال خبرنگار آی‌تی‌رسان در مورد استقبال مردم از خرید بیمه‌های آنلاین گفت:

استقبال مردم از خرید بیمه‌های آنلاین خوب بوده و ما در زمینه فروش خدمات بیمه توانستیم محصولات متنوعی را به مشتریان ارایه کنیم. ما روی آشنا کردن کاربران با سرویس‌های آنلاین بیمه‌ای فعالیت زیادی داریم و این مقدار از ارایه اطلاعات برای کاربران نیز قابل توجه است.

خدماتی که توسط ما به صورت آنلاین انجام می‌شود، به گونه‌ای‌ست که معمولا خود مشتریان تبلیغ کننده کار ما هستند و این یعنی توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم.

  • بنیانگذار این استارتاپ بیمه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون اتفاقاتی که برای بیمه بازار، بیمیتو و… افتاده است و آیا بیمیلاین نیز باید منتظر این اتفاقات باشد، گفت:

متاسفانه یا خوشبختانه تمامی استارتاپ‌ها شامل این اتفاقات شده‌اند ولی ما مصرانه روی تجارت خود پایبند هستیم و قصد داریم با رعایت کامل قوانین رگولاتوری به فعالیت‌مان ادامه دهیم و قطعا با گذشت زمان و اقداماتی که توسط کسب و کارهای بیمه‌ای انجام می‌شود، فرهنگ خرید بیمه نیز بالا رفته و ضریب نفوذ بیمه نیز افزایش خواهد یافت.

  • وی در پاسخ به سوالی پیرامون تفاوت خرید بیمه از نمایندگی‌های فیزیکی بیمه و سایت‌های فروش آنلاین بیمه گفت:

وقتی که یک تجمیع کننده وارد کار بیمه‌ای می‌شود، رفتار شرکت‌های بیمه نیز تفاوت می‌کند و آن‌ها به تجمیع کنندگانی مثل ما خدمات بهتر و متفاوتی را ارایه می‌کنند. ما تخفیف‌های قانونی بهتری از شرکت‌های بیمه می‌توانیم دریافت کنیم که حتی نمایندگان بیمه نیز قادر به دریافت این تخفیف‌ها هستند ولی قدرت چانه زنی ما بیشتر است.

ما در حد وسیع‌تری از بیمه‌های شخص ثالث فعالیت می‌کنیم و حتی بیمه‌هایی را ارایه می‌کنیم که حتی بسیاری از نمایندگی‌های بیمه قادر به ارایه آن‌ها نیستند. به طور مثال بیمه درمان یکی از این موارد است.

  • نام‌آور در پاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون احتمال حذف نمایندگان بیمه توسط استارتاپ‌ها گفت:

ما قصد حذف نمایندگان را نداریم و با مراتبی که در نظر گرفتیم، این اتفاق رخ نخواهد داد. قطعا برنامه‌هایی در نظر داریم که نمایندگان را که خانواده ما هستند، وارد بازار آنلاین کنیم و با افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور همه خانواده بیمه را از فروش این محصول منتفع کنیم. ضریب نفوذ بیمه در حاشیه خلیج فارس بالاتر از کشور ماست و باید حداقل به ضریب نفوذ این کشورها برسیم که در این بین دولت، مردم و همه منتفع می‌شوند.

2 در مورد “بنیان‌گذار بیمیلاین: سایت‌ها و استارتاپ‌ها نمی‌توانند نمایندگی‌های بیمه را حذف کنند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH