لوگوی اپل قرمز رنگ شد!

hfhngbvzc

باز هم یکم دسامبر، روز جهانی ایدز از راه رسید و می‌توان روبان‌های قرمز معروف که نماد این بیماری خطرناک هستند، در گوشه و کنار شهر دید. از سال 1988 که برای اولین بار این روز به نام روز جهانی ایدز نام‌گذاری شد، هر ساله خیریه‌ها و سازمان‌های مردمی و دولتی بسیاری سعی در آگاهی رساندن به مردم در مورد این بیماری دارند. اما کمپانی اپل نیز مثل هر سال برای احترام به این روز برنامه‌های خاصی را تدارک دیده است. اگر امروز به سایت اپل سری زده باشید، حتما لوگوی این شرکت که به رنگ قرمز درآمده است نظر شما را جلب کرده است. کمپانی در صفحه اول وب‌سایت خود در کنار قرار دادن این تصویر پیامی به این مضمون نوشته است: “برای احترام به روز جهانی ایدز، تمامی محصولاتی که امروز به فروش می‌رسند از رنگ قرمز پشتیبانی خواهند کرد.”

اگر بر روی تصویر کلیک کنید وارد فروشگاه اینترنتی اپل می‌شوید که تمامی محصولات موجود در آن به رنگ قرمز درآمده‌اند. از کاورهای آی‌پد و آی‌پاد گرفته تا اپلیکیشن‌ها و هدفون‌های بیتز.

اما ماجرا به همین تغییر رنگ‌ها ختم نمی‌شود و طبق گفته اپل با خرید هر کارت هدیه از فروشگاه اپل یا پرداخت درون اپلیکیشن‌ها، تمامی درآمدهای آن تا تاریخ هفتم دسامبر، یعنی به مدت یک هفته صرف مبارزه با بیماری ایدز خواهد شد.

1 در مورد “لوگوی اپل قرمز رنگ شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH