برنامه‌ای که به شما کمک می‌کند تا خودروی خودتان را از راه دور کنترل کنید!

viper-smartstart-4-coming-soon

شاید تاکنون در فیلم‌ها دیده باشید که شخصیت اصلی با گجتی بسته شده بر روی مچ دستش خودرویی را کنترل می‌کند. اگر فکر می‌کنید این قابلیت را تنها در فیلم‌ها می‌توانید ببینید، سخت در اشتباهید چون به‌تازگی شرکتی به‌نام Viper اپلیکیشنی را برای ساعت‌های هوشمند منتشر کرده است که به‌وسیله آن می‌توانید خودرویتان را کنترل کنید. این برنامه برای هر دو پلتفرم اندروید‌ور و اپل‌واچ در دسترس است.

این اپلیکیشن می‌تواند با یک ضربه به مچ دست، قفل خودرو را باز کند و یا با گفتن کلمه‌ای مخصوص موتور ماشین را روشن نماید. فن‌اوری‌های مربوط به محصولات پوشیدنی هم‌چون Viper SmartStart می‌تواند کمک بسیار خوبی برای رانندگان باشد تا بتوانند وسله نقلیه خود را از طریق ساعت هوشمند کنترل کنند.

برای استفاده از Viper SmartStart شما باید وسیله‌ای خاص را بر روی خودروی خود بیفزایید، Vipe اعلام کرده است که این وسیله بر روی تعداد زیادی خودرو قابل نصب و راه‌اندازی است، همین امکان استفاده در دستگاه‌های مختلف، مهم‌ترین نقطه قوت این برنامه است چون پیشتر در محصولات شرکت‌هایی هم‌چون ولوو و هیوندای چنین قابلیتی وجود داشت و تعداد وسایل مجهز بسیار محدود بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ابزار می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

1 در مورد “برنامه‌ای که به شما کمک می‌کند تا خودروی خودتان را از راه دور کنترل کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH