آمازون برای استفاده از نرم افزارش به شما پول می‌دهد!

اگر تاکنون هیچ نیازی به بهره‌گیری از نرم افزار اپ استور آمازون پیدا نکرده‌اید، این شرکت در نظر دارد تا برای ترغیب شما به این امر، یک کوپن 5 دلاری هدیه دهد! آمازون در تلاش است که کاربران را با اهدای یک کوپن 5 دلاری به خودشان و در صورت معرفی اپ استور به سایر دوستان، برنامه جدیدی را برای گسترش این نرم‌افزار پیاده کند.

amazon_shopping-640x351

البته لازم به ذکر است که این هدیه تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که تاکنون از این نرم‌افزار استفاده نکرده باشند و با این هدیه اولین خرید خود را انجام دهند! همچنین کسانی که در ایالات متحده حضور دارند، پس از خارج از آمریکا هستید، آن‌چنان خوشحال نباشید!

این 5 دلار به شما و فردی که معرفی می‌کنید تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین شاید اگر افراد بیشتری معرفی کنید بتوانید از هدایای 5 دلاری بیشتری نیز برخوردار شوید. آمازون پس از به‌روزرسانی نسخه اندرویدی نرم‌افزارش توضیحاتی را ارائه داده است: دوستان خود را دعوت کنید تا از این نرم افزار بهره گیرند؛ آن‌گاه ما به دوست شما یک کوپن 5 دلاری برای خرید هدیه می‌دهیم. البته نگران نباشید، شما نیز 5 دلار هدیه می‌گیرید، البته زمانی که دوست شما با آن 5 دلار خریدی انجام دهد!

می‌توانید از طریق گوگل پلی این نرم افزار را دانلود کرده و شانس خود را امتحان کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH