سامسونگ سال 2016 اسمارت فون‌های کمتری را عرضه خواهد کرد

Samsung-Banner-Huge

از آنجایی که سامسونگ بزرگترین تولید کننده هندست‌های اندرویدی است، نمی‌تواند از توجهات بیش از حدی که به آن می‌شود در امان بماند.

همیشه از برندی به این بزرگی انتظار می‌رود که در زمینه عرضه هم به اندازه نامش عمل کند و زمانی که این انتظار عملی نشود، چشم‌های بیشتری به سمت برند می‌چرخد و نوک تیز تیرهای انتقاد همگی به سمت آن نشانه می‌رود.

امروز صبح دقیقا چنین اتفاقی افتاده و بر اساس گزارشی که از کره جنوبی منتشر شده است، سامسونگ در سه ماهه چهارم سال جاری 500 میلیون دلار ضرر خواهد کرد و این ضرر را بیشتر از چشم بخش تجارت نیمه هادی این کمپانی می‌دانند که تا به‌حال جز پرفروش‌ترین‌ها بوده است.

گزارش دیگری هم منتشر شده است که اعلام می‌کند این کمپانی بزرگ قصد دارد برای سال آینده میلادی هندست‌های کمتری را عرضه کند. البته فعلا این گزارش از سوی هیچ بخش رسمی تایید نشده است، اما در جزئیات گزارش دیده می‌شود که سامسونگ در این زمینه با فروشندگان صحبتی داشته است.

در واقع در جزئیات مذکور مقدار کاهش در عرضه 12 درصد اعلام شده است. اگر این دو گزارش صحت داشته باشند باید منتظر باشیم که در سال آینده میلادی عملکرد متفاوتی از این برند بزرگ ببینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH