مسابقه بزرگ آی‌تی‌رسان و شیائومی آغاز شد!

باز هم آی‌تی‌رسان و باز هم مسابقه بزرگی دیگر! پس از به اتمام رسیدن مسابقه ۴سالگی وب‌سایت، حال نوبت به سری جدید مسابقات رسیده است که در آن قصد داریم تا ۴ گوشی هوشمند و ارزشمند شیائومی را به شما عزیزان پیشکش کنیم. این مسابقه که با همکاری نماینده رسمی برند شیائومی در ایران (شرکت اسوشید) برگزار می‌شود، چهار هدیه ارزنده Redmi2 ،Mi 4i ،Redmi note2 و Mi5 را برای شما خوبان در نظر گرفته تا بسته به امتیاز کسب شده، یکی از آن‌ها را به خانه خود ببرید. شرکت در مسابقه برای عموم آزاد بوده و تنها چند دقیقه زمان و کمی دقت، برای به دست آوردن امتیازات کافی خواهد بود.

مراحل مسابقه

– این مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز (و حتی بیشتر!) است که به علت هم زمان شدن برگزاری با شروع آی‌تی‌رسان کاپ، تمام بخش‌ها در ارتباط با این جام هیجان انگیز طراحی شده‌اند و جواب‌ها نیز از بین ۱۶ گوشی شرکت کننده در این جام خواهند بود. پس با کمی دقت و پشتکار، می‌توانید تمام آن را جمع آوری کنید! نحوه کسب امتیازات به این شرح است.

– عضویت در وب‌سایت (از اینجا) و گذاشتن حداقل ۵ تا ۱۰ کامنت در طول جام: ۳۰ امتیاز
– حدس زدن دو گوشی فینالیست آی‌تی‌رسان کاپ: ۳۰ امتیاز (هر گوشی صحیح ۱۵ امتیاز)
– قرار دادن یک عکس مرتبط با جام در اینستاگرام و درج هشتگ itresancup# در زیر آن: ۴۰ امتیاز

عزیزانی که از مجموع ۱۰۰ امتیاز، موفق به کسب امتیاز ۴۰ شوند، فقط در قرعه کشی شیائومی Redmi2 شرکت داده خواهند شد.
دوستانی که موفق به کسب ۴۰ تا ۸۰ امتیاز شوند، در قرعه کشی شیائومی Redmi note2 و Redmi2 شرکت داده خواهند شد.
کاربرانی که امتیاز ۸۰ و بالاتر را کسب کنند، در قرعه کشی سه گوشی شیائومی Mi 4i و Redmi note2 و Redmi2 شرکت خواهند کرد.
کاربرانی که امتیاز ۱۰۰ و بالاتر را کسب کنند، علاوه بر سه مدل بالا، شانس دریافت پرچم‌دار شیائومی یعنی Mi5 را خواهند داشت و قاعدتا با توجه به اینکه تعداد افراد حایز این امتیاز کم‌تر است، پس احتمال برنده شدن آن‌ها در مسابقه بسیار بالا خواهد بود.

پس تمام سعی خود را انجام دهید تا بیشترین امتیازات را کسب کنید!

نکات مهم!

– پاسخ سوالات و کلمه رمز را از طریق «انتهای همین صفحه» برای ما ارسال کنید.

– از آنجایی که ماکسیمم امتیازات در مراحل بالا ۱۰۰ است و شاید برخی از عزیزان، امتیازاتی را از دست بدهند، برای آن دسته از افرادی که فعالیت بیشتری در هنگام برگزاری آی‌تی‌رسان کاپ داشته‌اند، ۲۰ امتیاز اضافه در نظر گرفته شده است. بدین منظور شما می‌توانید لینک زیر را در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی به اشتراک گذاشته و اسکرین شات آن را به ایمیل itresan@gmail.com به همراه نام کاربری خودتان در سایت، ایمیل کنید. به ازای هر ۳ بار اشتراک گذاری این لینک (در گروه‌هایی که اعضای بالاتر از ۱۰۰ نفر دارند) شما ۱۰ امتیاز اضافه به‌دست خواهید آورد. البته سقف این امتیاز همان طور که ذکر شد، ۲۰ است! پس دست به کار شوید و لینک زیر را در هر کجا که می‌شناسید، فوروارد نمایید.

http://goo.gl/AW4WBm

– هر فرد فقط می‌تواند یک بار در مسابقه شرکت کند. آی‌پی آدرس شما در پاسخ ارسالی ثبت می‌شود، بنابراین با چند نام کاربری شرکت نکنید، وگرنه تمام پاسخ‌های شما مردود خواهند شد.

– زمان شرکت در مسابقه (بخش پیش‌بینی)، تا پیش از شروع مرحله نیمه نهایی آی‌تی‌رسان کاپ خواهد بود، پس فقط تا پایان روز ۱۸ مرداد ماه فرصت حضور در مسابقه پیش‌بینی را دارید.

در ادامه، توضیحات کامل‌تر برای دریافت امتیازات هر بخش را مشاهده می‌کنید.

عضویت در سایت با چاشنی کمی فعالیت! (۳۰ امتیاز)

شاید این مرحله آسان‌ترین قسمت کسب امتیاز باشد. به‌راحتی و از اینجا در سایت عضو شوید. سپس برای آنکه این عضویت‌تان چندان هم سوری نباشد، در طی برگزاری جام، حداقل ۵ تا ۱۰ کامنت مفید بگذارید. البته ملاک محاسبه فعالیت شما در سایت، پس از به پایان رسیدن مسابقه است و بنابراین نیازی نیست تا ابتدا فعالیت کنید و سپس نام کاربری خودتان را بفرستید.

البته ما خوشحال خواهیم شد که فعالیت شما بیشتر و مستمر باشد و تبدیل به عضوی جدید از خانواده بزرگ آی‌تی‌رسان شوید.

حدس زدن دو گوشی فینالیست! (هر حدس صحیح تا ۱۵ امتیاز و مجموع تا ۳۰ امتیاز)

شما باید نام دو گوشی از بین ۱۶ مدلی را که فکر می‌کنید، به فینال جام آی‌تی‌رسان می‌رسند، برای ما در پاسخ خود بنویسید. این ۱۶ گوشی در تصویر زیر و در ۴ گروه قرار گرفته‌اند.

ITResanCup-Group

نکته بسیار مهم: افرادی که تا قبل از آغاز دور سوم مسابقات مقدماتی (۱۱ مرداد ماه) گوشی‌های فینالیست را حدس بزنند، برای هر گوشی ۱۵ امتیاز را به دست خواهند آورد. افرادی که پس از پایان مسابقات مقدماتی پاسخ را بفرستند، برای هر گوشی ۱۰ امتیاز (تا ۱۸ مرداد ماه) و افرادی که پیش از نیمه نهایی (۲۵ مرداد ماه) گوشی‌های فینالیست را حدس بزنند، به ازای هر حدس درست تنها ۵ امتیاز به‌دست خواهند آورد! پس بهتر است به امید آسان‌تر شدن کار و حذف گوشی‌ها، منتظر نمانید زیرا امتیاز از دست خواهید داد!

توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب دو گوشی، جدول مسابقات را مشاهده کنید و بر طبق برنامه حذفی، گوشی‌های صحیح را انتخاب بفرمایید.

برای مشاهده جدول کامل مسابقات، از اینجا وارد شوید

گذاشتن عکس در اینستاگرام و کسب ۴۰ امتیاز

در این بخش شما نیاز به یک اکانت فعال در اینستاگرام به همراه یک گوشی هوشمند دارید. سپس یک عکس خلاقانه در ارتباط با دنیای فناوری بگیرید. حالا این تصویر ممکن است از یک تلویزیون خمیده باشد و یا گوشی موبایل و شاید هم خودروی برقی تسلا! فرقی نمی‌کند، فقط نشانی از فناوری در آن دیده شود. سپس هشتگ itresancup# را در زیر تصویر قرار داده و آن را در پیج خودتان منتشر کنید. همچنین برای آنکه دوستان‌تان نیز با این مسابقه آشنا شوند، سه نفر از آن‌ها را در زیر عکس‌تان منشن کنید؛ به همین راحتی!

نکته مهم: دقت داشته باشید که بدون استفاده از هشتگ فوق و انتشار عکس، هیچ امتیازی نصیب شما نخواهد شد! پس در صورتی نام کاربری اینستاگرام‌تان را در فرم پایین قرار دهید که عکس مربوطه را با شرایط فوق بر روی اینستاگرام منتشر کرده باشید.

در ارتباط با این بخش، به موارد زیر توجه کنید.

  • برای تعداد عکس‌های گرفته شده، محدودیتی وجود ندارد اما تلاش نمایید که کیفیت را فدای کمیت نکنید!
  • تصاویر گرفته شده فقط از طریق هشتگ (#) داوری می‌شوند و برای همین دقت نمایید تا به درستی از itresancup# در زیر تصویر استفاده کنید.
  • صفحه اینستاگرام شما نباید در تمام طول مسابقه در حالت خصوصی یا Private باشد (به منظور مشاهده تصویر گرفته شده توسط شما).
  • دقت داشته باشید که عکس‌های خودتان را از ۳ مرداد تا ۳ شهریور ۱۳۹۵ در اینستاگرام قرار دهید تا در این رقابت شرکت داده شوید.
  • لطفا در عکس‌هایی هم که می‌گیرید، موازین و شئونات مربوط به جامعه را رعایت فرمایید، در غیر اینصورت عکس شما در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

برندگان توسط شرکت اسوشید (نماینده رسمی و انحصاری شیائومی در خاورمیانه) و از بین کسانی که به حد نصاب امتیازی لازم رسیده باشند، انتخاب خواهند شد.

از طریق فرم زیر، در این رقابت هیجان انگیز شرکت کرده و شانس خودتان را برای برنده شدن گوشی‌های شیائومی آزمایش کنید!

مسابقه به اتمام رسید!

برندگان اعلام شدند

120 در مورد “مسابقه بزرگ آی‌تی‌رسان و شیائومی آغاز شد!”

  1. مینا نهائی

    جواب چند مربع در تصویر می‌بینید اگه اون مربع زرد نباشه میشه 25 تا مربع در 8شکل متفاوت اما اگر کلی نگاه کنیم 16مربع دیده میشه

    1. با عرض پوزش بابت تاخیر ایجاد شده، ما منتظر اسپانسر هستیم تا جوایز را برای‌مان ارسال کند و سپس برندگان را اعلام نماییم. به طور حتم در همین شهریور ماه این امر صورت خواهد پذیرفت

  2. سلام من ۲ تا عکس اینستا گذاشتم و هر دو گوشی فینالیست رو درست گفتم و کامنت هم گذاشتم ولی امتیازم ۴۰ تاست چرا ؟ من که همه کار کردم

    1. مجتبی مسکینی

      پاسخ سوالتون رو بارها دادیم! امتیاز پروفایل شما هیچ ارتباطی به مسابقه نداره!
      مسابقه امتیازاتش جداست و طبق اون هم در قرعه کشی شرکت داده می‌شین! کار سختی هم نیست وقتی دو فینالیست رو درست پیش‌بینی کردین خب یعنی امتیازش رو میگیرن و…
      شاد باشید

  3. اصغر تقوی علی آبادی

    سلام آقای گل کار خسته نباشین، امتیازات من بابت حدس زدن درست یه گوشی فینالیست و گذاشتن عکس در اینستاگرام و به اشتراک گذاشتن لینک در گروه ها اضافه نشده، لطفا اعمال کنین. ممنون

  4. سلام به مسئولین سایت یه سوال داشتم . چرا نام کاربری من مثل بعضی از کاربران دیگه قرمز نیست و سیاهه و آیا تو قرعه کشی شرکت داده میشم؟
    در ضمن از طریق همین لیست بالا ثبت نام کردم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام شما باید قبل از ارسال کامنت وارد سایت شده باشید تا با نام کاربری خودتون کامنت‌ها ثبت بشن

  5. ضمنا از کجا می شه امتیازهامون رو ببینیم راستی عکس مربوط به فن آوری حتما باید توسط خودمون گرفته بشه یا می شه عکس رو از سایتی کپی کرد ودر اینستاگرام قرار داد

  6. دقیقا در قسمت نکات مهم اولین قسمت آن این جمله وجود دارد:پاسخ سوالات و کلمه رمز را از طریق «انتهای همین صفحه» برای ما ارسال کنید.

    1. مجتبی مسکینی

      گوشی‌ها دو به دو با هم مقایسه می‌شن و در انتهای مطالب می‌تونید به یکیشون رای بدین
      مطالب رو هم بخش آی‌تی‌رسان کاپ می‌تونید دنبال کنید

  7. خیلی خوبه این مسابقه توی خرید خیلی کمک میکنه برای گوشی های میان رده هم یه مسابقه جمعو جور بزارید عالی میشه

  8. با برگزاری این مسابقه طرفدارای کمپانی های مختلف میتونن با هم تبادل نظر کنن. خیلی ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH