اسنپدراگون ۸۳۵

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام

هفته پیش کمپانی کوالکام اعلام کرد که اطلاعات بیشتری را از چیپست جدیدش که اسنپدراگون ۸۳۵ است، در نمایشگاه CES منتشر می‌کند. اما امروز یک‌سری از مشخصات و اطلاعات اصلی این چیپست در weibo لو رفته است.

همان طور که انتظار داشتیم این چیپ توسط کمپانی سامسونگ ساخته خواهد شد و از فناوری ۱۰ نانومتری پیروی خواهد کرد. اسنپدراگون ۸۳۵، حدود ۲۷ درصد قدرت بیشتری به نسبت اسنپدارگون ۸۲۰ خواهد داشت. همچنین انرژی مصرفی در این چیپ به نسبت نسل قبل بسیار بهینه‌تر می‌شود.

مودم  X16 LTE قرار گرفته بر روی اسنپدراگون ۸۳۵ اولین مودم LTE بر پایه gigabit class خواهد بود. پردازنده گرافیکی Adreno 540، از رنگ‌های بیشتری به نسبت نسل‌های پیشین پشتیبانی می‌کند. همچنین این پردازنده گرافیکی حدود ۲۵ درصد سریع‌تر شده است. امکان پخش فایل‌های ویدیویی ۱۰ بیتی، فور کی، ۶۰ فریم بر ثانیه به همراه OpenGL ES، Vulkan و DirectX 12 هم فراهم شده است.

با اسنپدراگون ۸۳۵، شاهد بهبود چشم‌گیر باتری خواهیم بود و سرعت کلی دستگاه مثل سرعت فوکوس دوربین افزایش خواهد داشت. چهارمین نسل از فناوری شارژ سریع هم در این پردازنده وجود دارد که می‌تواند با سرعت ۲۵ درصد بیشتر از نسل قبل گوشی شما را شارژ کند؛ بدین ترتیب شما قادر خواهید بود در عرض ۱۵ دقیقه تلفن همراه‌تان را تا ۵۰ درصد شارژ کنید.

اسنپدراگون ۸۳۵ برای اولین بار می‌‌تواند بر روی پرچمدار کمپانی ال‌جی یعنی G6 قرار بگیرد. البته در بعضی از نسخه‌های گلکسی S8 هم از این پردازنده استفاده خواهد شد. این پردازنده جدید در ماه فوریه معرفی و در ماه مارس به بازار عرضه می‌شود.

اسنپدارگون ۸۳۵

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH