Gram 15 لپ‌تاپ نازک و سبک ال‌جی با ظاهری مشابه مک‌بوک اپل!

lg-gram 15-1

مک‌بوک جدید اپل باریک، سبک و از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند است، اما صفحه‌نمایش آن ممکن است برای برخی کاربران کوچک به‌نظر برسد. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که معتقدید صفحه‌نمایش مک‌بوک جدید اپل کوچک است، این محصول ال‌جی می‌تواند برایتان مناسب باشد. Gram 15 نام لپ‌تاپ 15 اینچی ال‌جی است که تنها 1.5 سانتی‌متر ضخامت دارد، و وزن آن کمتر از یک کیلوگرم است. ال‌جی معتقد است Gram 15 سبک‌وزن‌ترین لپ‌تاپ ساخته شده در این ابعاد و کلاس است.

lg-gram 15

البته Gram 15 را نمی‌توان یک کپی کامل از مک‌بوک دانست، صفحه‌ نمایش این لپ‌تاپ 15 اینچی و رزولوشن آن 1080P است، سیستم‌عامل Gram 15 ویندوز 10 بوده و همچنین مجهز به‌ یک پورت USB نوع C است، البته از دیگر پورت‌های HDMI، USB 3.0 و microUSB نیز در این لپ‌تاپ استفاده شده‌ است.

قلب پردازشی این مدل را پردازنده اینتل Core i5 یا Core i7 شکل می‌دهد، ال‌جی مدعی است باتری این لپ‌تاپ شارژدهی 7 ساعته‌ دارد.

Gram 15 یک نسخه 14 اینچی نیز دارد که البته چندان چشمگیر نیست، به‌هرحال برای دست‌یابی به این لپ‌تاپ باید زمانی نامعلوم را صبر کنید، زیرا ال‌جی تاکنون هیچ تاریخی برای عرضه‌ آن مشخص نکرده است.

1 در مورد “Gram 15 لپ‌تاپ نازک و سبک ال‌جی با ظاهری مشابه مک‌بوک اپل!”

  1. جسارت نباشه اقا امید.اشتباه زخامت را ننو شتید.6میلیمتر یا 6دهم میلیمتر.6دهم که از نوک 5دهم مداد نوکی فقط 1دهم کلفت تره.حتما اشتباه تایپی است.بسیار خسته نباشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH