Wisewear و رونمایی از جواهرات هوشمند!

هنگامی که برای رفتن به یک مراسم آماده می‌شوید، یکی از ضروری‌ترین کارهایی که باید انجام دهید، داشتن ظاهر و لباسی مناسب است. این همان موردی است که توجه دیگران را جلب می‌کند. این روزها با گسترش فناوری و ورود آن به زندگی روزمره ما، حتی بسیاری از پوشیدنی‌ها هم هوشمند شده‌اند.

شرکتی با نام Wisewear با توجه به مد امروزه و در عین زیبایی محصولاتش سعی در هوشمند سازی آن‌ها هم داشته است. این دسته از جواهرات لوکس هوشمند ترکیبی از ظاهر زیبا و فناوری است که شامل مدل‌های مختلفی با نام‌های Calder، Kingston و Duchess می‌شوند.wisewear-1-640x480

شما می‌توانید از این مجموعه جواهرات در هر شرایطی حتی زیر دوش و باران یا هنگام ورزش بدون نگرانی از خیس شدن با آب یا عرق بدن استفاده کنید. اگر اتفاق ناخوشایندی برای شما افتاد، می‌توانید با دو بار ضربه زدن به این دستبندها به مخاطبین مشخص شده خود پیام بدهید و حتی مکان خود را به آن‌ها اطلاع دهید. البته در آینده این محصول شامل قابلیت‌های بیشتری مانند اطلاع دادن تماس، پیام و ایمیل نیز می‌شود.

طراحی ساده و استفاده از فلز گران‌بها باعث می‌شود این دستبندها تا هر زمان که شما از آن‌ها استفاده می‌کنید، کارایی خود را مانند روز اول حفظ کنند. با توجه به این که هیچ صفحه نمایش LED وجود ندارد، با یک بار شارژ به راحتی می‌توانید تا سه روز از این دستبند استفاده کنید. به غیر از سه مدلی که نام بردیم، مدل‌های دیگری هم تا سه ماهه اول امسال راهی بازار می‌شوند و قیمت هر دستبند هم ۳۹۹ دلار خواهد بود.

1 در مورد “Wisewear و رونمایی از جواهرات هوشمند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH