مشخصات اچ‌تی‌سی وان M10 منتشر شد

HTC با وجود تلاش‌های بسیار، سال ۲۰۱۵ را با ناکامی به پایان رساند. امسال اما می‌تواند با معرفی پرچم‌داری جدید که با خود نوآوری‌هایی را به همراه داشته باشد، دوباره به میدان بازگردد.

HTC One A9 (3)
HTC One A9

افشاگر معروف دنیای موبایل evaleaks در جدیدترین خبر خود از اچ‌تی‌سی وان M10 می‌گوید که با اسم رمز perfume شناخته می‌شود و ظاهری شبیه به One A9 خواهد داشت. در این خبر مشخصات کاملی از این پرچم‌دار ارایه کرده که در ادامه شاهد آن‌ها هستید.

گفته می‌شود بالاخره HTC به استفاده از رزولوشن بالاتر از FHD برای پرچم‌دارش رضایت داده و M10 به یک صفحه ۵.۱ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن QHD مجهز است، علاوه بر این از اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان پردازنده استفاده شده که با همراهی ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (که ۲۳ گیگ آن در دسترس کاربر خواهد بود) این گوشی را به یک غول تمام عیار تبدیل می‌کند. از سایر مشخصات هم می‌توان به وجود درگاه میکرو SD، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با بهره‌ گیری از فناوری اولترا پیکسل همراه با فوکوس لیزری اتوماتیک و فناوری ‌‌OIS که برای هر دو دوربین اصلی و سلفی در نظر گرفته شده، سنسور تشخیص اثر انگشت که در کلید هوم قرار می‌گیرد، اشاره داشت. البته بلندگوهای استریو این بار در جلوی گوشی و بالا و پایین صفحه نمایش قرار نخواهند داشت.

سیستم عامل این گوشی، نسخه ۶.۰.۱ اندروید خواهد بود که به نسخه ۸ رابط زیبا و کاربردی Sense مزین شده است. طبق خبرهای قبلی این گوشی در کنگره جهانی موبایل که در ماه فوریه برگزار می‌شود، رونمایی نخواهد شد و باید پس از این رویداد منتظر معرفی شاهکار جدید تایوانی‌ها باشیم.

5 در مورد “مشخصات اچ‌تی‌سی وان M10 منتشر شد”

  1. Htc از همه لحاظ خوبه فقط تو بخش دوربین یکم ضعیف عمل میکنه که اگه htc one m10 دوربینش خوب باشه بیشترین فروش و پیدا میکنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH