با بزرگ‌ترین گوشی دنیا بیشتر آشنا شوید

Huawei-Ascend-Mate-Smartphone

هوآوی، یکی از رهبران اصلی دنیای ICT، گوشی هوشمندی با بزرگترین صفحه نمایش دنیا، HUAWEI Ascend Mate، را در نمایشگاه CES 2013 به بازار معرفی کرد. از جمله ویژگی‌های HUAWEI Ascend Mate، می‌توان به صحفه نمایش 6.1 اینچ اچ‌دی، پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Hi-Silicon، و یک باتری 4050 mAh اشاره کرد. روی هم رفته با تکنولوژی‌های افزایش کارایی باتری ویژه هوآوی و فناوری به اشتراک گذاری سریع، HUAWEI Ascend Mate ثابت کرد که بزرگترین تلفن هوشمند دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.
Richard Yu مدیرعامل Huawei Consumer Business Group عنوان کرد، HUAWEI Ascend Mate تمامی موانع را برای خلق یک تجربه خلاق تفریحی و ارتباطی پر قدرت برای کلیه نیازهای شخصی و حرفه‌ای شما، پشت سر گذاشته است. وی همچنین گفت: HUAWEI Ascend Mate یک گوشی هوشمند رهبر بازار و نشان دهنده نوآوری ما در راستای ادامه تولید و در دسترس قراردادن تکنولوژی های برتر بیشتر برای تمام مردم دنیاست.
درصد صفحه نمایش به بدنه گوشی با ۷۳ درصد- بیشترین در صنعت- است که لذت تماشای ایمیل‌ها، مستندات، ویدئو یا بازی ها را برایتان ماکزیمم می‌کند.
صفحه نمایش ال سی دی 6.1 اینچی +HD IPS با وضوح تصویر 1280×720 پیکسل برای دقت رنگ و وضوح بیشتر و لمس جادویی “Magic Touch” حساسیت تماس را حتی با استفاده از دستکش بالا برده است.
Ascend Mate باریک و شیک است و طوری طراحی شده که به راحتی با یک دست استفاده شود و در باریک‌ترین قسمت تنها 6.5 میلی‌متر ضخامت دارد.
این گوشی همچنین سریع ترین زمان شارژ باتری را در رده خود داراست و ۳۰ درصد زمان شارژ باتری را کاهش می‌دهد.
همراه با سرویس رومینگ بین الملل HUAWEI Ascend Mate در مجموع از 5 فرکانس پشتیبانی می‌کند که این ویژگی ایده آلی برای مسافران بین المللی است.
طراحی این گوشی با دو آنتن موجب انتقال دیتای قدرتمند 2.5dB و بهینه سازی روش ادغام ماکزمم نسبت سیگنال ها به منظور افزایش پوشش شبکه، بطور متوسط 20 تا 30 درصد می‌گردد.
سیستم عامل اندروید 4.1 و دوربین 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار و تشخیص چهره HDR و دوربین جلویی گوشی 1 مگا پیکسلی HD با قابلیت تشخیص چهره، به همراه تکنولوژی کاهش نویز با دو میکروفون، سیستم صوتی دالبی (Dolby®) و ضبط استریو از دیگر امکانات این گوشی غول پیکر است.
HUAWEI Ascend Mate دارای قابلیت برنامه کاربردی راهبری و هدایت Augmented Reality به‌منظور کمک به شما در مسیریابی است، قابلیت ‘smart reading’ اجازه دسترسی سریع به دیکشنری‌ها، ویکی پدیا و صفحات جستجوی گوگل را می‌دهد. همچنین امکان ‘swift sharing’ برای آپلود عکس‌ها، فیلم‌ها و سایر فایل‌ها 2 تا 3 بار سریع‌تر از سایر گوشی‌های هوشمند در محیط شبکه بی‌سیم است.
این گوشی در رنگهای مشکی شفاف و سفید در ماه فوریه 2013 در چین در دسترس خواهد بود.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

16 در مورد “با بزرگ‌ترین گوشی دنیا بیشتر آشنا شوید”

  1. سلام من میخوام گوشی بخرم به نظر شما huawei ascend mate خوبه یا galaxy samsung (چون huawei ساخت چین است شک دارم ) قیمت برام مهم نیست کیفیت محصول مهم تره . لطفا راهنمایی کنید

    1. پیمان گل‌کار

      کدام مدل از گلکسی سامسونگ؟!
      ضمنا اسند میت کیفیت خیلی خوبی داره و نگران مساله چینی بودن نباشید

  2. سلام
    من با شهاب موافقم به نظر من ما باید از محصولات داخلی استفاده کنیم جدا از بحث گوشی من امروز یه بنر تبلیغاتی دیدم تو اتوبان که زده بود سوغات فرانسه عکس جگوارم زده بود یکم فیکر کنید بد نیست که چطور مارو تو مواد اولیه تحریم میکنند ولی تا دلتون بخواد به ما ماشین درست شده میدن حتما دیدن اکثرا یه ماشین گذر موقت میبینید آب از لبو لوچتون آویزون میشه الان پورشه*بی ام دبلیو*مرسدس*تازگی ام که جگوار فرانسوی داره میاد

  3. واقعا ایرانی جماعت پولش رو به چه چیزهایی خرج میکنه! شما دارید پول کلان رو به جیب شرکتهای سازنده و مافیای واردات این گوشی ها با رانتهای باورنکردنی سرازیر میکنین که در نهایت برای ارسال اس ام اس و تماس های تلفنی توی این مملکت کاربرد دارد که همه اینها با هر گوشی دیگری قابل انجام است. اکثر قابلیتهای این گوشی ها درایران دیس ایبل هست. بیخود نیست ما ایرانیها با همه پز و افاده تو خالی که نسبت به ملل دیگر جهان داریم هیچ چی نشدیم و همچنان یک کشور نفتی و مصرف کننده صرف ساخته های دیگران هستیم اونهم بدون هیچ پلن و برنامه فکری و عملی برای آینده.

    1. اگه “هیچ پلن و برنامه فکری و عملی برای آینده” نداری که پرتی از مرحله!!!
      آدمای مثل شما دیگه دارن منقرض می شن!!! پله های پیشرفن رو باید دونه دونه بالا رقت اگه چندتا شو با هم بخوای بپری ممکنه که (شرمنده همه با ادب ها) … بخوره!!!!
      خوش باش با تفکراتت!

    2. واقعا حرفتون تکان دهنده بود. راست میگید. به نظر منم هرکی که چیزی از خودش نداره برای خودنمایی گوشی گرونتری برمیداره. ما ایرانیها که عادت داریم شکم کشورای خارجی رو پرکنیم. چه عربستان چه کشورای دیگه. 🙁 مرسی از نظر خوبت

  4. یادش بخیر یه موقعی بهترین گوشی بازار باطری 1500 mah داشت. حالا چی 4050 !!! . آقا پیمان این گوشی LG Sol داخل بازار هست؟ اگه هست قیمتش چنده؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH