غول چهار هسته‌ای ال جی وارد می‌شود

ال‌جی اعلام کرد که در ماه جاری میلادی گوشی قدرتمند 4X HD را در یازده کشور اروپایی عرضه خواهد کرد. در بین این کشورها نام‌هایی چون آلمان، ایتالیا، سوئد، هلند و انگلیس دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که ال‌جی سرمایه گذاری زیادی را برای موفقیت این مدل خود خواهد کرد.

4X HD برای نخستین بار در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی شد و البته این بار برخلاف گذشته که ال‌جی نخستین مدل دو هسته‌ای را تولید کرده بود، پس از محصولات سامسونگ و اچ‌تی‌سی عنوان سومین تولید کننده را از آن خود کرد. این مدل که ظاهرا قرار است در کشور ما نیز عرضه شود، مجهز به چیپست تگرا ۳ با پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای است که فرکانس هر هسته به 1.5 گیگاهرتز می‌رسد.

این گوشی توانمند همچنین از یک نمایشگر 4.7 اینچی با وضوح HD استفاده می‌کند که از فناوری True HD IPS در ساخت آن بهره گرفته شده، فناوری‌ای که ال‌جی به توانایی آن بسیار ایمان دارد.

این غول چهار هسته‌ای از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری پرتوان ۲۱۵۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند و با این مشخصات از هم اینک برای رقبای قدرتمندی چون گلکسی اس ۳ سامسونگ و اچ تی سی وان ایکس خط و نشان می‌کشد.

درصدد هستیم تا به زودی یک مقایسه تمام عیار را با تهیه تمام این مدل‌ها و بررسی در آزمایشگاه آی تی رسان برای شما عزیزان تهیه کنیم. منتظر این نبرد خونین باشید!!

3 در مورد “غول چهار هسته‌ای ال جی وارد می‌شود”

  1. آقای گلکار نظرتون خیلی برام مهمه.
    من اعهل بازی نیستم.فقط سبکی گوشی و کیفیت فیلم و عکس برام مهمه.
    بین این سه تا کدوموانتخاب میکنید؟
    Xperia tax, xperia v یا 4x HD
    سپاسگزارم برادر

  2. با سلام . یکی از کانسپتای من این مدله ممنون میشم اگه رویو شو هرچه زودتر بذارین.
    با تشکر از مدیریت زحمت کش سایت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH