راه اندازی بخش کیوسک!

itresan

تا به‌حال شاید سایت‌های زیادی دیده باشید که همگی داعیه متفاوت بودن سر می‌دهند. هر کدام هم خود را بهترین در این زمینه می‌دانند و دیگران را قبول ندارند! حال این‌ها را گفتیم برای چه؟ که بگوییم ما هم متفاوت‌ترین هستیم و بقیه بروند بوق بزنند؟!! خیر! در اینجا ما خبر راه‌اندازی بخشی را می‌دهیم که پیش از این کمی هم راه‌اندازی شده بود!! در واقع کیوسک، یکی از اهدافی است که آی‌تی‌رسان از همان بدو تولد به دنبالش بود اما چون نمی‌خواستیم کاری نصفه  نیمه راه انداخته باشیم، کمی صبر کردیم تا این بخش به پختگی لازم برسد.

در کیوسک شما می‌توانید مجلات الکترونیکی و خاص ما را مشاهده و دریافت کنید. تا به امروز تنها یک شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان و یک شماره از فانتزی‌ها در وب‌سایت گذاشته شده و البته ماهنامه همراه ایرانی نیز نسخه پی‌دی‌اف آن را برای شما عزیزان گذاشته‌ایم.

این وعده را به شما می‌دهیم که در هفته پیش رو شماره بعدی فانتزی‌ها و همچنین مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان (با موضوع نمایشگرهای خمیده) را هم زمان با افتتاح بخش کیوسک بر روی وب‌سایت خواهید دید و می‌توانید به رایگان آن‌ها را دریافت کنید. همچنین به زودی عنوان سوم از مجلات الکترونیکی ما تحت عنوان بازارچه بر روی کیوسک قرار خواهد گرفت تا بیش از پیش گامی در راستای تکمیل کردن آن بر داشته باشیم.

شعار ما متفاوت بودن نیست، بلکه دوست داریم تا دنیای متفاوت آی‌تی را خودتان با ما تجربه کنید!

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

4 در مورد “راه اندازی بخش کیوسک!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH