تصاویر لو رفته از گلکسی نوت 5 مجهز به اندروید مارشمالو

ITRESAN-11-1394 (60)

در ماه دسامبر گذشته بوده که اخباری درباره به‌روزرسانی دستگاه‌های سامسونگ به گوش می‌رسید و در این میان گفته می‌شد که به‌روزرسانی گلکسی نوت 5 به اندروید مارشمالو که پیش از آن قرار بود در سه‌ماهه پایانی 2015 انجام شود، به سه‌ماهه نخست سال 2016 عقب افتاده است.

منابع معتبری خبر داده‌اند که اندروید مارشمالو بر روی گلکسی S6 و S6 Edge در مراحل آزمایش نهایی به سر می‌برد و برنامه‌ریزی عرضه آن‌ها انجام شده است. بر اساس اطلاعاتی که درباره عرضه قریب‌الوقوع این به‌روزرسانی به اندروید 6.0 مارشمالو به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد که پایانی خوش برای این انتظار درپیش خواهد بود.

ITRESAN-11-1394 (60)-4چندی پیش نیز اخباری درباره آزمایش اندروید مارشمالو بر روی گلکسی S6 Edge قفل شده بر روی شبکه AT&T و گلکسی نوت 5 قفل شده بر روی همین اپراتور مخابراتی و گلکسی S6 و S6 Edge پلاس (SM-G928V) قفل شده بر روی شبکه ورایزن نیز در اینترنت منتشر شدند.

در این میان تعداد محدودی از کاربران نوت 5 که برای دریافت اندروید مارشمالو نسخه بتا انتخاب شده بودند، در حال دریافت این نسخه هستند و سایر افراد نیز چندان از این قاعده عقب نخواهند افتاد و امید است که به‌زودی به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را به‌صورت رسمی دریافت نمایند. حال یکی از کاربرانی که نسخه آزمایشی اندروید 6.0 را دریافت کرده است، تعدادی از تصاویر دستگاه خود را به رسانه‌ها ارسال کرده که نشان دهنده نحوه اجرای این سیستم عامل بر روی نوت 5 است.ITRESAN-11-1394 (60)-3یکی از نکات مهم این است که بتا تسترهای این نسخه از اندروید بر روی نوت 5 گزارش‌هایی درباره بهبود یافتن وضعیت کلی رابط کاربری و سرعت و پاسخ‌دهی بهبودیافته صفحه‌کلید به لطف رابط TouchWiz را ارایه کرده‌اند. تلفنی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، اندروید 6.0.1 را در اختیار دارد که شایعه شده است که همین نسخه برای گلکسی S7 و S7 Edge نیز ارایه خواهد شد و در این تصاویر می‌توانید تا حدی دریابید که رابط TouchWiz بر روی دستگاه، چه حس و حالی خواهد داشت.ITRESAN-11-1394 (60)-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH