ال‌جی G5 در GeekBench رویت شد

lg g5

به تازگی بنچمارک معروف GeekBench اطلاعاتی را از LG G5 منتشر کرده است. این اطلاعات تقریبا هیچ شگفتی برای ما ندارد اما انتظارات را از یک پرچم‌دار برآورده می‌کند.

LG-G5-teaser

در این تست G5 با کد F700 معرفی شده است که خب کاملا منطقی به نظر می‌رسد، زیرا یک زنجیره را با (G4 (F500 و (V10 (F600 تشکیل می‌دهد. در این تست G5 به پردازنده اسنپدراگون 820 با چهار هسته 1.56 گیگاهرتزی، 4 گیگابایت رم و اندروید مارشمالو مجهز شده است. هرچند نتایج بنچمارک‌ها نشان دهنده عملکرد واقعی نیستند اما با توجه به این امتیاز می‌توان انتظار داشت G5 عملکردی مشابه با گلکسی S7 نسخه آمریکا داشته باشد که با پردازنده اسنپدراگون 820 عرضه خواهد شد، هم‌چنین هر دو این گوشی‌ها از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کنند.

ال‌جی سعی می‌کند کاربران را تا دو هفته آینده که مراسم رونمایی رسمی برگزار می‌شود، تشنه نگه دارد، دیروز نیز خبری مبنی بر روشن بودن همیشگی صفحه‌نمایش منتشر شد که البته در آن تصویری نا مشخص از G5 دیده می‌شد.

با توجه به شایعات قبلی و هم‌چنین نتایج منتشر شده از این بنچمارک، G5 از مشخصات قابل قبولی بهره می‌برد که البته قبلا در شایعات لو رفته بود. از جمله دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به صفحه نمایش 5.6 اینچی با رزولوشن QHD و کمی انحنا، بدنه‌ای فلزی، باتری قابل جداسازی و هم‌چنین یک دوربین 20 مگاپیکسلی با تنظیمات حرفه‌ای اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH