عجیب‌ترین روش پی بردن به حاملگی: تست بارداری با مچ‌بند فیت‌بیت!

ITRESAN-11-1394 (61)یک زوج جوان که دیوید و ایونه نام داشتند، برای استفاده از مچ‌بندهای فیت‌بیت که به‌تازگی خریداری کرده بودند، هیجان‌زده بوده و می‌خواستند تا با کمک این مچ‌بندها بدن خود را برای سال نوی میلادی روی فرم بیاورند. بااین‌حال نشانه‌های به‌دست‌آمده از فعالیت‌های ایونه کمی خارج از حالت عادی به نظر می‌رسید تا این‌که یک فرد ناشناس از طریق اینترنت به آن‌ها اطلاعاتی بسیار مفید داد و خبری شگفت‌انگیز را به این زوج رساند.

داده‌های به‌دست‌آمده از عملکرد این زن نشان از آن داشت که او به مدت 10 ساعت در وضعیت ورزشی چربی سوزی مشغول به فعالیت بوده است ولی کالری زیادی توسط او سوزانده نشده بود و او در طول روز، چندان فعال نبود. علاوه بر این نیز اعداد ثبت‌شده نشان از آن داشتند که نرخ ضربان قلب او، بسیار بالا بوده است. دیوید این اطلاعات را در فروم فیت‌بیت منتشر ساخته تا از کاربران بپرسد که آیا کسی مشکل مشابه را با حسگرهای خود داشته است یا خیر.

یکی از کاربران در پاسخ به این اطلاعات از دیوید پرسیده بود که آیا همسر او در طول چند روز گذشته با استرس بسیار زیادی روبرو شده است و یا این‌که باردار است یا خیر؟ دیوید بلافاصله با دیدن این پاسخ به گزینه دوم فکر کرده بود زیرا مدتی بود که به همراه همسر خود برای داشتن یک کودک در حال تلاش بودند. همسر این مرد از تست‌های حاملگی استفاده کرد و نتایج به‌دست‌آمده نشان از آن داشت که این زوج جوان به‌زودی پذیرای نخستین فرزند خود خواهند بود.

دیوید در مصاحبه‌ای با BuzzFeed اعلام کرد که همسر او هم‌اکنون، یک‌ماهه باردار است و او سعی دارد تا داستان و نام‌های خانوادگی خودش و همسرش را تا جای ممکنه مخفی نگاه دارد. یک دکتر نیز در وب‌سایت یاد شده به این نکته اشاره کرده بود که بالا رفتن ضربان قلب موجب شده بود تا حرارت بدن بالاتر برود و این امر در طول مراحل نخست بارداری اتفاق می‌افتد. بر اساس اطلاعات مراکز پزشکی نیز ضربان قلب بالاتر از حد عادی معمولا در هفته ششم از بارداری به چشم می‌خورد.

دیوید درباره این رخداد می‌گوید: من اطلاعات بسیار کمی داشتم ولی چیزی به‌مراتب بیش از رقم پرداختی برای این مچ‌بند را دریافت کرده‌ام. من مردی هستم که آماده ورود نخستین فرزندش به جهان در ماه اکتبر 2016 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH