مشخصاتی از LG H840 منتشر شد، آیا G5 نسخه Lite خواهد داشت؟

LG-G5-case-renders-by-Diztronic-and-LK-Ultra6-635x372

تا رونمایی از G5 توسط ال‌جی تقریبا یک هفته‌ای زمان باقی مانده است، ال‌جی از این پرچم‌دار در 21 فوریه و در طی برگزاری نمایشگاه MWC رونمایی خواهد کرد. مطابق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده است، می‌دانیم ال‌جی G5 دارای شماره مدل H830 است، به‌تازگی یک اسمارت‌فون با کد شماره H840 در بنچمارک GFXBench رویت شده است. مطمئنا با توجه به شماره مدل، منتظر یک گوشی قوی‌تر از G5 هستید اما باید بگویم با توجه به مشخصات آن باید در انتظار یک نسخه ارزان‌تر و یا به اصطلاح Lite از G5 باشیم.

LG-G5-Lite-H840-01

به نظر می‌رسد LG H840 مجهز به رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن QHD که اندکی از 5.5 اینچ G5 کوچک‌تر است، باشد. وجه تمایز و چهره ضعیف‌تر این اسمارت‌فن نسبت به G5 در پردازنده آن نهفته است، H840‌ از اسنپدراگون 625 استفاده می‌کند در حالی که G5 مجهز به اسنپدراگون 820 یعنی قوی‌ترین پردازنده ساخته کوالکام است.

هر دو دوربین جلو و عقب 8 مگاپیکسلی عنوان شده است اما معمولا اطلاعات منتشر شده در رابطه با دوربین تسط بنچمارک‌ها کاملا درست نیستند و تعداد مگاپیکسل‌ها به درستی نشان داده نمی‌شود. بخش واقعا عجیبی که در مشخصات این اسمارت‌فون عنوان شده است، استفاده از اندروید کیت‌کت یا 4.4 است که قطعا اشتباه بوده و به احتمال بسیار زیاد با اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد.

احتمالا LG H840 نسخه‌ای Lite از G5 خواهد بود، درست مشابه چیزی که در G4 و G4S دیدیم، احتمال می‌رود این اسمارت‌فون در مراسم رونمایی از G5 و به همراه G5 معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH