بهترین و بدترین گوشی‌ها از نظر باتری را بشناسید

battery

بدون شک ظهور اسمارت فون‌ها زندگی ما را دگرگون ساخت. این دوستان همیشه همراه تقریبا همه کار می‌کنند، از وب‌گردی گرفته تا پخش ویدئو و موسیقی و البته وظیفه اصلی آن‌ها برقرای ارتباط است. اما همین ابزارها گاهی اوقات رفیق نیمه راه می‌شوند و با پیام Battery Low، ما را گاها در شرایط بدی تنها می‌گذارند!
در این مقاله قصد داریم 8 اسمارت فون را که از نظر شارژ باتری سر آمد بقیه هستند و در بازار نیز می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید، معرفی کنیم و در انتها طبق روال از چند گوشی دیگر نام ببریم که باید از خودشان خجالت بکشند!

بهترین باتری‌ها را دارند!

1- Motorola RAZR MAXX
بی شک آوازه این اسمارت فون به گوشتان خوره است. این گوشی با کسب امتیاز 87 برای باتری 3300 میلی آمپری خود، توانسته بهترین امتیاز را در جهان تا به امروز کسب کند و همچنین می‌تواند 16 ساعت و 35 دقیقه ویدئو پخش کند، 9 ساعت و 12 دقیقه وب‌گردی و 21 ساعت و 18 دقیقه مکالمه را پشتیبانی کند. الحق لقب نیروگاه انرژی برازنده آن است!

motorola-razr-maxx

2- Samsung Galaxy Note II
غول 5.5 اینچی سامسونگ با کسب امتیاز69 در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. این اسمارت فون 11 ساعت و 27 دقیقه ویدئو پخش می‌کند، 8 ساعت و 48 دقیقه وبگردی و 16 ساعت و 57 دقیقه مکالمه را ساپورت می‌کند که البته با توجه به صفحه نمایش بزرگ و سی پی یو 4 هسته‌ای یک شاهکار محسوب می‌شود.

samsung-galaxy-note-2-picture-large

3- Apple iPhone 5
تک شاخ اپل با 10 ساعت و 12 دقیقه پخش ویدئو، 9 ساعت و 57 دقیقه وب‌گردی و 8 ساعت و 42 دقیقه مکالمه، توانست رتبه سوم در این لیست را به خودش اختصاص دهد و امتیاز 51 را کسب کند که با توجه به باریک بودن بدنه این گوشی واقعا امتیاز خوبی است.

apple-iphone-5-picture-large

4- Samsung Galaxy SIII
محبوب‌ترین اسمارت فون سال 2012 با کسب امتیاز 50 و 9 ساعت و 27 دقیقه پخش ویدیو، 6 ساعت و 27 دقیقه وب‌گردی و 10 ساعت و 15 دقیقه مکالمه شما را همراهی می‌کند، البته این آمار مربوط به نسخه آپدیت شده به جیلی بین است.

galaxy-s3

5- Sony Xperia J
Xperia J از خانواده پایین دست بازار یعنی تک هسته‌ای‌هاست و از معدود گوشی‌های ساخت سونی است که شارژدهی خوبی دارد. این اسمارت فون با پخش ویدئو به مدت 8 ساعت و 11 دقیقه، وب‌گردی به میزان 7 ساعت و 6 دقیقه و مکالمه 9 ساعت و14 دقیقه‌ای، امتیاز 50 را برای خود به ثبت رسانده. است.

xperia-j

6- LG Optimus G
جایگاه ششم مختص اسمارت فون ال‌جی است که با کسب امتیاز 45، 7 ساعت و 16 دقیقه ویدئو پخش می‌کند، 5 ساعت و 15 دقیقه وب‌گردی و نیز زمان بسیار عالی 15 ساعت و 30 دقیقه مکالمه را تاب می‌آورد.

lg-optimus-g

7- +HTC One X
One X plus نسخه به روز شده One X، موفق به کسب امتیاز 44 شده است و پخش ویدئو، وب‌گردی و مکالمه را به ترتیب با 8 ساعت و 11 دقیقه، 7 ساعت و 56 دقیقه و 13 ساعت و 31 دقیقه ساپورت می کند. البته طراحی، وزن و قطر آن شایان تحسین است.

htc-one-x-plus1

8- Samsung Galaxy SIII Mini
این اسمارت فون با پخش 7 ساعت و 46 دقیقه ویدیو، 7 ساعت و 38 دقیقه وب‌گردی و 6 ساعت و 22 دقیقه مکالمه امتیاز 42 را نصیب خود کرده است.

GALAXY-S3-Mini

بدترین باتری‌ها را دارند! (خجالتم خوب چیزیه، والا!)

1- Sony Xpria P
بدون شک مقام اول در میان بدترین اسمارت فون‌ها از نظر شارژدهی به مدلی جز Xperia P نمی‌رسد (تبریک!). این گوشی با 4 ساعت و 30 دقیقه پخش ویدئو، 3 ساعت و 59 دقیقه وب‌گردی و 5 ساعت و 33 دقیقه مکالمه، شاخ غول راشکسته و نمره 28 را آورده است (جهت حفظ آبرو عکسش را شطرنجی کردیم!).

sony-xperia-p

2- Samsung Galaxy NEXUS
متاسفانه هیچ کدام از اسمارت فون‌های نکسوس برخلاف همه امکانات خوبشان، شارژ دهی مناسبی ندارند به طوری که یک روز را هم به طور کامل همراهی نمی‌کنند. گلکسی نکسوس با کسب امتیاز 31 می‌تواند 6 ساعت و 22 دقیقه پخش ویدئو، 3 ساعت و 1 دقیقه وب‌گردی و 8 ساعت و 23 دقیقه مکالمه را پشتیبانی کند.

galaxy-nexus-shorter

3- LG NEXUS 4
برادر بزرگ‌تر گلکسی نکسوس با 4 ساعت و 34 دقیقه وب‌گردی و 4 ساعت و 55 دقیقه پخش ویدئو، تنها کمی از نکسوس قبلی بهتر عمل می کند، البته این اسمارت فون در بخش مکالمه زمان خوب 14 ساعت و 17 دقیقه را برای خود ثبت کرده و امتیازش32 است.

LG-Nexus-4-Official1

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

22 در مورد “بهترین و بدترین گوشی‌ها از نظر باتری را بشناسید”

  1. پس لومیا 1520 چی؟؟
    اونکه از همه ی اینا بهتره؟؟
    تعجب میکنم از گلگسی نوت نام بردین ولی لومیا 1520 نه!!!!

  2. سلام خدمت آقا پیمان من نوشته هاتو خیلی قبول دارم به همین دلیل بی زحمت اگه امکانش هست بهترین گوشی های موبایل از نظر کیفیت دوربین را با هم مقایسه کنید در مرحله ی بعد بهترین گزینه ها رو بررسی تخصصی کنید در سه قسمت 1-هشت مگاپیکسل 2-بالاتر از هشت مگاپیکسل 3-پایین تر از هشت مگاپیکسل.

  3. حرفتون درباره اکسپریا پی نا عادلانست
    در تست ها گوشی هارو روی درصد های مشابه نور میگذارند در صورتی که اکسپریا پی رو صد در صد با پروژکتور فرقی نداره! من همیشه در محیط بسته رو 0 میزارم با در حد 50 بقیه گوشیاست….
    نمیگم خوبه ولی بدم نیست من هم ارک اس داشتم هم دیزایر ولی با اونا فرقی نداره

    1. در تست باطری همه جوانبو می سنجن از جمله مکالمه ،اینترنت گردی پخش ویدئو و حالت استند بای نه فقط نور صفحه داداش

    1. پیمان گل‌کار

      این دو گوشی مشخصات مشابهی دارند و تفاوت اصلی در فرکانس بالاتر SL برای هر هسته است. با اختلاف قیمتی نهایت ۱۰۰ هزار تومان، SL را بخرید

  4. سلام .
    پس 4X کجاست ؟
    والا باتری خوبی داره و به شدت راضی کننده است؟
    هر چی اومدم پایین ندیدمش کلی شاکی شدممم!!!!!!!

  5. سلام آقای گل کار
    می خواستم بگم گوشی های 3 بعدی مثل LG P920 چه امتیازی را ازنظر باتری نسبت می دهید

    1. پیمان گل‌کار

      اگر من بخواهم امتیاز بدهم، P920 امتیاز چندان بالایی نمی‌گیره (نزدیک به ۱ سال داشتم و باتری چندان خوبی نداشت)

  6. سلام؛میشه امتیاز بقیه گوشی ها رو هم بذارید؟ در مورد اکسپریا پی؛آیا واقعا با آپدیت بازدهی باتریش بهتر میشه؟ ممنون از همتون

  7. ولی xperia p با اندروید 4.04 موفق به کسب امتیاز 33 شده و گفته شده با جیلی بین به 37 ساعت میرسه. البته در کل باتریش ضعیفه. امتیاز 28 مربوط به اندروید 2.3 هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH