موتورولا اعتراف کرد: نکسوس 6 بیش‌ از اندازه بزرگ است

گوگل برای تولید گوشی‌های هوشمند نکسوس خود با شرکت‌های مختلفی همکاری کرده است، شرکت‌های صاحب نامی که هرکدام در صنعت موبایل مطرح هستند. گوگل در سال 2014 با شرکت موتورولا برای تولید نکسوس 6 همکاری کرد، مشارکتی که با حواشی مختلفی همراه بود. هرچند این نکسوس ازجمله گوشی‌های هوشمند برتر بازار لقب گرفت و توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند اما برخی معتقد بودند که این گوشی هوشمند 5.9 اینچی بیش‌ از اندازه بزرگ است، نظری که اکنون موتورولا نیز به آن اعتراف کرده و اذعان داشته است که این تلفن هوشمند بزرگ بوده است.

nexus-6-colors-970-80

مدیر بازاریابی و فروش موتورولا اعلام کرده که ما اکنون این نکته را می‌پذیریم که جهش ناگهانی به این سایز از صفحه‌نمایش بسیار زود و ناگهانی بوده است. این مسئله قطعا درسی برای شرکت ما خواهد بود که درباره اندازه صفحه‌نمایش بیشتر بررسی کنیم.
Shamu_FINAL_WCopy_WMusic_SCREEN2

بااین‌حال موتورولا اعلام کرده است که بزرگ بودن اندازه صفحه‌نمایش نکسوس 6 مسئله‌ای بود که شرکت گوگل اصرار داشت تا به‌عنوان فبلت در بازار شناخته‌شده و به فروش برسد. موتورولا هم‌چنین اعلام کرده که می‌خواسته تا نکسوس 6 را هم‌اندازه Moto X با سایز 4.7 اینچ طراحی کند اما گوگل به این شرکت فشار آورده و اصرار داشته تا ابعاد نکسوس 6 بیشتر از حد معمول باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH