دیسپلی‌میت: گلکسی S7 و S7 Edge مجهز به حرفه‌ای‌ترین صفحه‌نمایش دنیا هستند

Galaxy-S7-display

پرچم‌داران سامسونگ در سال‌های گذشته همیشه لقب برترین نمایشگر را به خود اختصاص داده‌اند بنابراین عجیب نیست که گلکسی S7 و S7 Edge نیز بتوانند این لقب را دریافت کنند. دیسپلی‌میت مهم‌ترین مرجع مقایسه و بررسی نمایشگرها، اعلام کرده دو پرچم‌دار جدید سامسونگ یکی از برترین نمایشگرهای دنیا را در خود دارند.

گلکسی S6 سال گذشته لقب بهترین اسمارت‌فون دنیا از نظر نمایشگر را به خود اختصاص داد (تا زمان عرضه نوت 5)، پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 نیز با پیشرفت‌های قابل توجه توانسته لقب برترین نمایشگر را در سال 2016 تصاحب کند. گلکسی S7 نمایشگری 5.1 اینچی دارد که به وسیله شیشه‌ای سخت ساخته می‌شود، در صورتی که گلکسی S7 Edge از پلاستیک انعطاف‌پذیر ساخته شده است.

صفحه‌نمایش جدید 24 درصد از نمایشگر گلکسی S6 روشن‌تر است و به این ترتیب خوانایی نمایشگر زیر نور خورشید بهتر از قبل است. هم چنین از آن‌جایی که نمایشگرهای AMOLED توسط شیشه‌های پلاریزه ساخته می‌شود، در نور خورشید مشکلی نخواهید داشت. حداقل میزان نور این نمایشگرها به 2 نیت کاهش پیدا می‌کند، بنابراین هنگام کار در تاریک‌ترین محیط‌ها هم مشکل خاصی نخواهید داشت.

استفاده از صفحه‌نمایش همیشه روشن ویژگی بسیار مناسب و خوبی است، این صفحه‌نمایش هنگامی که در محیط‌های بسته مثل جیب قرار می‌گیرد، به طور خودکار خاموش می‌شود تا شارژ باتری بیهوده مصرف نشود، در حالت کلی نمایشگر همیشه روشن بین 50 تا 90 میلی‌وات نیرو را با میزان روشنایی 60 نیت استفاده می‌کند.

از لحاظ کیفیت نمایشگر، گلکسی S7 هم‌چون دو اسمارت‌فون نوت 5 و گلکسی S6 لقب دقیق‌ترین رنگ صفحه‌نمایش را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر در نمایش تصاویر با سویچ بین sRGB به Adobe RGB می‌تواند تجربه‌ای ناب از نمایش تصویر را خلق کند که در کم‌تر اسمارت‌فونی شاهد آن بوده‌ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH