VERT یک گجت پوشیدنی با قابلیت نمایش میزان ارتفاع پرش شما

گجت‌های کوچک و پوشیدنی ابزارهای مناسبی برای تناسب‌اندام، ورزش و سلامتی کاربران هستند. این گجت‌ها کاربران را از میزان کالری، سوخت‌وساز و فعالیت‌های ورزشی‌شان مطلع می‌سازند. VERT یکی از همین گجت‌هایی است که با طراحی کوچکششمارا از میزان پرش‌هایتان در ورزش‌ها و فعالیت‌های مختلف مطلع می‌کند.

vertdude

این گجت کوچک برخلاف سایر گجت‌های پوشیدنی که بر روی شمارش گام‌ها و تعیین سرعت دویدن کاربران تمرکز دارند، ارتفاع پرش افراد را ثبت کرده و نمایش می‌دهد. VERT   به‌راحتی بر روی پیراهن و لباس ورزشی افراد قرار می‌گیرد و با آنالیز بدن کاربر، به او می‌گوید که قادر به پرش با چه سرعت و ارتفاعی است. علاوه بر تعیین میزان سرعت و ارتفاع پرش، این گجت بااتصال به اپلیکیشن مخصوص سیستم‌عامل iOS به شما اجازه مدیریت و آنالیز پرش‌های قبلی و دست‌یابی به ارتفاع مطلوب را می‌دهد.

vert-jump-tracker-3

این گجت کاربردی می‌تواند در بسیاری از ورزش‌ها بخصوص والیبال، بسکتبال و  دومیدانی مورد استفاده ورزشکاران قرار بگیرد، اما در حال حاضر تنها بازیکنان تیم والیبال زنان آمریکا از این گجت بهره می‌برند. ورزشکاران برای این گجت کوچک و کاربری باید 125 دلار هزینه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH