شایعه: اپل یک آی‌فون 5.8 اینچی با نمایشگر OLED می‌سازد

apple

به گزارش دیجی‌تایمز اپل درحال کار بر روی یک آی‌فون 5.8 اینچی با نمایشگر OLED است، البته زمان عرضه آی‌فون با نمایشگر OLED چندان نزدیک نیست، بنابر گفته تحلیلگر اپل Ming-Chi Kuo استفاده این کمپانی از نمایشگر OLED تا سال 2019 اتفاق نخواهد افتاد. اما واقعا می‌توان امسال منتظر یک آی‌فون 5.8 اینچی با نمایشگر OLED باشیم؟! دیجی‌تایمز پاسخی منفی به این سوال می‌دهد و معتقد است تا قبل از 2017 شاهد این آیفون غول‌پیکر نخواهیم بود. هم‌چنین این منبع اعلام کرده است که بخش عمده‌ای از پنل‌ها توسط سامسونگ تولید خواهد شد و ال‌جی و ژاپن‌دیسپلی نیز در ساخت این پنل‌ها نقش دارند. گفته می‌شود این فبلت آی‌فون پرو نام خواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد اپل در تاریخ 21 مارس مراسم رونمایی از یک آی‌فون 4 اینچی به نام SE را به انجام برساند، این اسمارت‌فون مجهز به چیپست اپل A9 خواهد بود و در بخش پشتی شاهد یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی هستیم. آی‌فون SE‌ به NFC مجهز خواهد بود و از تصاویر Live پشتیبانی می‌کند اما خبری از فناوری 3D Touch نخواهد بود.

در مراسم 21 دسامبر می‌توانیم انتظار معرفی یک آی‌پد 9.7 اینچی را باشیم که از چیپست A9X، چهار گیگابایت رم و چهار بلندگو بهره می‌برد و هم‌چنین از قلم استایلوس و اسمارت‌ کی‌بورد نیز پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH