سرانجام نکسوس 4 رسما وارد کشور شد

lg-1

در سمیناری که شب گذشته ال‌جی موبایل در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار کرد، شرکت مدیا پردازش به عنوان شریک تجاری این شرکت معرفی شد. عصر دیروز و در جلسه‌ای که ابتدا مسولین ال‌جی با برخی از اصحاب رسانه داشتند، علاوه بر معرفی مدیا پردازش، خبر عرضه گوشی‌های نکسوس 4، اپتیموس وی یو و L9 با گارانتی این شرکت در بازارهای کشور داده شد. این سه مدل که از سری تلفن‌های هوشمند و رده بالای این کمپانی محسوب می‌شوند، امکانات بسیار خوبی دارند.

lg-8

هیربد جناب‌زاده قائم مقام ال‌جی در ایران گفت: ما تا سال ۲۰۱۱ بیشتر به عنوان یک سازنده فیچر فون (گوشی‌های بدون سیستم عامل) شناخته می‌شدیم که تصمیم گرفتیم این رویه را تغییر داده و رو به سمت تولید گوشی‌های هوشمند بیاوریم. این روند سبب شده تا سهم بازارمان از ۱ درصد به ۶ درصد در در بازار داخلی افزایش یابد و با توجه به روند مثبت و سرمایه‌گذاری زیادی که در این بخش از طرف ال‌جی صورت گرفته، این میزان به طور حتم افزایش خواهد یافت. وی در ادامه افزود: ما همچنین قصد داریم تا فاصله زمانی بین عرضه جهانی گوشی‌های ال‌جی با داخل را کاهش داده و به نوعی همگام با دنیا در این بخش عمل کنیم.

محمد رضا محمدی، مدیر فروش ال‌جی موبایل در ایران در ارتباط با قیمت نکسوس 4 گفت: این گوشی با حول و حوش قیمتی 1.600 تا 1.800 هزار تومان به بازار داخلی عرضه خواهد شد (نمونه ۱۶ گیگابایت). وی در پاسخ به سوالی مبنی بر گران بودن این مدل نسبت به بازارهای جهانی گفت: یکی از مشکلات اصلی ما نوسانات شدید قیمت ارز و افزایش آن است که سبب شده تا در این بخش دچار مشکل شویم و نتوان حتی قیمت دقیقی برای این کالای پر طرفدار ارایه داد.

lg-7

lg-5

در ادامه مراسم پر شکوهی با حضور نمایندگان فروش ال‌جی موبایل در ایران برگزار گردید که هنرمندانی چون رضا عطاران، مهدی هاشمی، گلاب آدینه به همراه ورزشکارانی چون بهداد سلیمی و حمید سوریان در آن حضور داشتند. در این مراسم علیرضا دیلمی، مدیر عامل شرکت مدیا پردازش نیز به ایراد سخنانی پرداخت و از عزم جدی این شرکت برای حضور قدرتمند در بازار موبایل کشور خبر دارد.

lg-6

همچنین محمود منصوری، معاون مدیر بازاریابی ال‌جی موبایل، محصولات جدید این کمپانی را به طور کامل به حضار معرفی کرد و طی نشان دادن کلیپ‌هایی، برتری مدل‌های ال‌جی را در مقابل رقبای مطرح در بازار همچون گلکسی اس ۳ به حضار اثبات نمود.

lg-2

در پایان این مراسم گروه موسیقی سون، به اجرای زنده آهنگ پرداخت و همچنین جوایز متعدد و نفیسی به حضار و به قید قرعه اهدا شد.

13 در مورد “سرانجام نکسوس 4 رسما وارد کشور شد”

  1. سلام گوشی L9 از گوشی pradaو گوشی g600 ازلحاظ سخت افزار و اجرای بازی های hd بهتره؟
    دوربین این گوشی در برخی سایت ها 5 وبرخی دیگر8 هست؟

    1. پیمان گل‌کار

      گوشی این دوربین ۵ هست و سخت‌افزار چندان قوی‌ای نداره و تقریبا با آن‌ها در یک رده و از لحاظ فرکانس پردازنده پایین‌تر است

  2. به نظر من اگر با همین قیمت هم بفروشند باز خوبه مثل اینکه اصلادوستان از قیمتهای اچ تی سی وسامسونگ خبر ندارند

  3. اقای گلکار ، اونجوری که من خوندم ! optimus G و optimus VU هم معرفی شده ! خبری از قیمت این 2 تا به خصوصی G ندارید ؟؟

    1. پیمان گل‌کار

      اپتیموس وی یو که الان هم با حدود قیمتی 1.5 در بازار موجود هست اما اپتیموس جی هنوز عرضه نشده و کمی دیرتر از سایرین میاد

  4. اما مراسم پر زرق و برق و حضور هنرمندان و آدمای مشهور توجیه کننده قیمت یک میلیون و هشتصد هزار تومانی برای گوشی 350 دلاری نیست ها…..

  5. قیمت نکسوس 4 1800؟؟؟؟اصلا نمیارزه قیمت این گوشی 300 دلاره که با احتساب حداکثر دلار 4000 تومن میشه 1200 حالا ته قیمتش باید بشه 1400 ن این قیمت فضایی!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. این دیروزی که شما میگید منظورتون یک هفته پیش هست دیگه
    اخه نارنجی همین خبر رو یک هفته پیش قرار داد
    ولی بازم میگم
    ارزش نداره
    با این قیمت میشه وان ایکس خرید که سلطانیه

    1. پیمان گل‌کار

      نه عزیز، منظور از دیروز همان دیروز بوده!! این سمینار دوشنبه شب برگزار شده و اگر نارنجی هم گزارشی داده برای همان دوشنبه شب است (این گزارش‌ها تخصصی سایت است و آی‌تی‌رسان به صورت رسانه مستقل حضور دارد)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH