ساعت هوشمند پوشیده از الماس سامسونگ، 15000 دلار قیمت خواهد داشت!

gsmarena_002۲۲۲چند هفته پیش، سامسونگ اعلام کرد که یک نسخه از ساعت هوشمند خود، Gear S2، را که توسط de Grisogono تزیین شده است، به بازار ارایه خواهد کرد. سامسونگ با این شرکت جواهراتی مشهور همکاری کرده است و نسخه‌ای از ساعت هوشمند خود را به بازار داده که بیشتر شبیه جواهر به نظر می‌رسد تا ساعت هوشمند!

زمان اعلام این خبر، قیمت آن آشکار نشد، اما انتظار می‌رفت که قیمت بالایی داشته باشد. بنابر گزارش‌ها، این انتظارات پر بی‌راه هم نبوده است. این ساعت، 15000 هزار دلار قیمت خواهد داشت و تابستان امسال به بازار خواهد آمد. اگر از پس هزینه‌های آن بر می‌آیید، این ساعت را می‌توانید در فروشگاه‌های سامسونگ و de Grisogono بیابید.

این ساعت حداقل 127 الماس سیاه و سفید، یک لبه تراشیده طلای چرخنده رزمانند و یک بند گلوچت سیاه خواهد داشت. از درون، این ساعت همانند Gear S2 است و دقیقا همان ویژگی‌ها را دارد. این ویژگی‌ها عبارتند از صفحه لمسی 1.2 اینچی 360*360 Super AMOLED، چیپ‌ست دوگانه Exynos 3250 با سی‌پی‌یو دوهسته‌ای 1 گیگاهرتز Cortex-A7، رم 512 مگابایتی، 4 گیگابایت حافظه داخلی، وای‌فای، بلوتوث، NFC، حسگر ضربان قلب و باتری 250 میلی‌ آمپری! سیستم عامل آن نیز پلت‌فرم پوشیدنی تایزن است. البته ورژن de Grisogono صورت متفاوتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH