Optimus G Pro، یک گوشی تمام شیشه‌ای با نمایشگر فول اچ‌دی 5.5 اینچی

lg-optimus-g-pro-international

تا به امروز چندین خبر درباره گوشی غول پیکر ال‌جی یعنی اپتیموس جی پرو و مشخصات آن لو رفته بود که سرانجام خود ال‌جی پرده از برخی حقایق این تلفن همراه برداشت که مهم‌ترین آن، نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی است تا از همان ابتدا بدانید با یک فبلت روبه‌رو هستید. البته اگر در طراحی G Pro دقت کنید، قاب دور نمایشگر بسیار باریک بوده و همین امر سبب می‌شود تا گوشی تا حد امکان جمع و جور ساخته شود. همچنین در زیر نمایشگر خبری از کلیدهای مجازی اندروید نیست و به نظر می‌رسد با توجه به کلید بزرگ مرکزی، به صورت فیزیکی کار گذاشته شده باشند و این به معنای وسعت کامل و مفید 5.5 اینچ برای کاربر است.

البته ال‌جی به جز نمایشگر اطلاعات دیگری از این غول اندرویدی را منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد یک پردازنده چهار هسته‌ای از سری جدید Snapdragon S4 Pro به همراه دو گیگابایت Ram از مشخصه‌های اصلی سخت‌افزاری آن باشند.

سطح پشتی دستگاه بسیار شبیه به نکسوس 4 به نظر می‌رسد و ال‌جی می‌گوید که دور گوشی با شیشه خمیده و یکپارچه‌ای پوشانده شده که افکت 2.5D (چیزی بین دو بعدی و سه‌بعدی) را در هنگام تماشای دستگاه به کاربر القا می‌کند.

ال‌جی همچنین اشاره می‌کند که اواخر ماه جاری میلادی این گوشی معرفی می‌شود و برای همین در نمایشگاه بارسلونا می‌توان نگاه دقیقی بر آن داشت، پس تا آن زمان (کمتر از دو هفته دیگر) منتظر بمانید.

2 در مورد “Optimus G Pro، یک گوشی تمام شیشه‌ای با نمایشگر فول اچ‌دی 5.5 اینچی”

  1. سلام.آقای گلکار
    من یه گوشی HTC HD7 دارم تقریبا ۱ سال کار کرد چقدر می تونم بفروشمش.از هر لحاظ سالمه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH