برنده خودروی 86 میلیون تومانی در قرعه کشی فیلیپس و شکوفا مشخص شد!

shekofa-electric-4

عصر دیروز (22 فروردین ماه) و در مراسمی که برای مشخص شدن برنده خودروی MG3 در هایپر استار تهران برگزارگردید، خریدار خوش شانس محصول فیلیپس با گارانتی شکوفا الکتریک سرویس مشخص شد و جایزه خود را دریافت کرد.

در ابتدای این مراسم، یکی از مدیران شکوفا الکتریک از شرایط لازم برای شرکت در این قرعه کشی خبر داد که شامل هم‌نام بودن صاحب شماره تلفن همراه (شماره‌ای که کد شرکت در قرعه کشی را پیامک کرده است) با خریدار، ارایه اصل فاکتور خرید از هایپر استار و داشتن کارت گارانتی است.

shekofa-electric-2

تعداد افرادی که واجد شرایط در این قرعه کشی بودند، 2239 نفر اعلام شد که تعدادی نیز در هایپر استار حضور داشتند. تمامی این افراد با شماره‌شان بر روی مانیتوری برای همه قابل مشاهده بود. سپس قرعه‌کشی از طریق کنار هم قرار دادن تعدادی توپ که به صورت رندوم و توسط حاضرین انتخاب می‌شد، مشخص گردید.

shekofa-electric-1

شماره 0964 از بین 2239 نفری که واجد شرایط بودند در این قرعه کشی برنده اعلام شد (با 4 شماره آخر موبایل 0090) و طی تماسی که با وی گرفته شد، اعلام گردید که برنده این جایزه ارزشمند گردیده است. البته پس از آن، 2 شماره رزرو نیز انتخاب گردید تا اگر فرد برنده به هر دلیلی، شرایط احراز کسب جایزه را نداشت، یکی از 2 نفر بعدی این خودرو را به‌دست بیاورد.

shekofa-electric-8

در ادامه، تصاویر بیشتری از این مراسم قرعه کشی را مشاهده می‌کنید.

shekofa-electric-7 shekofa-electric-6 shekofa-electric-5

shekofa-electric-3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH