با مجموعه نوشتن هوشمند Moleskine آشنا شوید

Moleskine-creativity-SWS_02دفترچه‌های طراحی و پد‌های Moleskine همیشه انتخابی برتر برای طراحان و خطاطان بوده است. البته این کمپانی در عرصه گجت‌ها نیز فعال بوده و همکاری‌هایی با شرکت‌های آدوبی، Livescribe و Evernote برای دیجیتالی‌کردن نوشته‌ها و طراحی‌ها داشته است. این ایده در آخرین محصول Moleskine، مجموعه نوشتن هوشمند، نیز پیاده شده است. این مجموعه شامل نوت‌بوک کاغذی (یا به قول کمپانی سازنده، تبلت کاغذی)، قلم هوشمند آلومینیمی +Pen  و یک اپلیکیشن است. این سه با هم همکاری می‌کنند تا بطور آنی هر نوشته یا طراحی را دیجیتالی کنند و بتوان آن‌ها را در تبلت، پی‌سی یا گوشی هوشمند، ویرایش کرد.

+Pen شاید جذاب‌ترین قسمت این مجموعه باشد. این ابزار نوشتن دارای یک دوربین درونی از Neolab است که هر حرکتی را به محض تماس نوک قلم با کاغذ ثبت می‌کند. تبلت کاغذی، که دارای ضخامت و لبه‌های شبیه تبلت است، دارای گریدی پنهانی است که این فرایند را تسریع می‌کند. نوشته‌ها و طراحی‌ها نیز به اپلیکیشن Notes App آیفون می‌روند. البته نسخه اندرویدی نیز در حال توسعه است. اگر ترجیح می‌دهید که به گوشی یا تبلت وصل نباشید، مجموعه نوشتن هوشمند قادر به ضبط هزار صفحه آنالوگ است. نوشته‌های شما نیز به متن قابل ویرایش تبدیل می‌شود که مجبور به تایپ دوباره نباشید.

همانطور که انتظار دارید، گزینه‌هایی برای اشتراک و صادرات هر آنچه بر روی کاغذ قرار می‌دهید، وجود دارد. تیک‌زدن بسته‌ای که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، به شما این اجازه را می‌دهد که سریعا نوشته‌ها و طراحی‌ها را با ایمیل ارسال کنید. شما می‌توانید فایل‌ها را در گوگل درایو و یا Evernote ذخیره کنید و آنها را در اپلیکیشن‌های مانند آدوبی ویرایش کنید. اگر تصمیم به استفاده از مجموعه نوشتن هوشمند دارید، قیمت قلم هوشمند و نوت‌بوک، 199 دلار است. اگر نوت‌بوک شما تمام شد، هر نوت‌بوک اضافه را به قیمت 30 دلار می‌توانید تهیه کنید.

1 در مورد “با مجموعه نوشتن هوشمند Moleskine آشنا شوید”

  1. با سلام وعرض خسته نباشید
    سایت خیلی عالی دارید:) ببخشید ایا امکان استفاده از بعضی مطالب شما را با ذکر منبع مورد ندارد ؟
    با تشکر از شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH