این پهپاد قاتل، به اره برقی مجهز است!

ITresan-1395 (12)شاید بتوان دوران فعلی را ازنظر قرار دادن اجسام مختلف و خطرناک بر روی پهپادها به‌عنوان یک عصر طلایی به‌حساب آورد. در طول چند وقت گذشته شاهد این بوده‌ایم که افراد مختلفی اجسام خطرناکی مانند فشفشه‌های آتش‌بازی، تفنگ پینت بال و حتی تفنگ واقعی و شعله افکن را نیز بر روی پهپادها نصب ‌کرده‌اند. به این ترتیب تنها به زمان نیاز بود تا شاهد آن باشیم که اره‌برقی بر روی پهپادها نصب شود.

گروهی از فیلم‌سازان فنلاندی یک اره‌برقی بنزین سوز را بر روی یک پهپاد هشت موتوره DJI S1000 نصب‌کرده‌اند و این پهپاد را پهپاد قاتل نامیده‌اند. این پهپاد انگار از جنس فیلم‌های ترسناک علمی و تخیلی است زیرا سازندگان آن در آزمایش کردن آن در محیط برفی اقدام به قطع کردن سر آدم‌برفی‌های ساخته شده کرده‌اند.

بااین‌حال این وسیله به‌اندازه‌ای که تصور کرده‌اید خطرناک نیست. برای نمونه باید گفت که فیلمی که در ادامه مشاهده می‌کنید نیز برای هرچه ترسناک‌تر کردن این پهپاد، دست‌کاری شده است. این پهپاد شاید بتواند چند تکه یخ و چوب کوچک را ببرد ولی با برخورد به بدنه یک درخت، به عقب پرت خواهد شد؛ زیرا توان لازم برای اعمال نیرو بر روی درخت را ندارد و نمی‌تواند فشار لازم برای استفاده از اره‌برقی را ایجاد کند.

در آخرین آزمایش انجام شده بر روی این پهپاد نیز شاهد این بوده‌ایم که چند بادکنک توسط این پهپاد قاتل مورد حمله قرار گرفتند ولی نکته خنده‌دار این است که نخ بادکنک‌ها در پره‌های پهپاد گیرکرده و آن را از کار انداختند. به این ترتیب اگر کسی با پهپاد مجهز به اره‌برقی به شما حمله کرد، تنها یک پتو یا بالش به‌سوی پهپاد پرت کنید و شاهد سقوط آن باشید، البته حواستان را جمع کنید تا از پشت غافلگیر نشوید.

2 در مورد “این پهپاد قاتل، به اره برقی مجهز است!”

  1. به به، تا حالا که فقط تبر در دسترس بود، نصف جنگل هامون رو قطع کردیم، حالا که دیگه با کنترل از راه دور هم میشه قطع کرد! امیدوارم به سرگرمی تبدیل نشه!!

    1. احمد محمد حسینی

      نگران نباشید
      اگر متن رو کامل بخونید متوججه میشید که قابلیت قطع شاخه ها رو نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH