84 درصد کاربران اپل در حال استفاده از iOS 9 هستند

iphone i pad It Resan Hamed Feshki

طبق آمار و ارقام، پذیرش iOS 9 توسط کاربران اپل در مقایسه با iOS 7 در زمان ارایه همچنان با سرعت پایین‌تری انجام می‌گیرد اما قطعا این سیستم عامل نسبت به iOS 8 با موفقیت چشم‌گیری روبرو بوده است. در حالی که استفاده کاربران از iOS 9 در ماه فوریه برای تمام دستگاه‌های iOS در حدود 77 درصد بود، اکنون و در ماه آوریل و با گذشت حدود 3 ماه، تعداد کاربران این سیستم عامل کمی افزایش داشته‌ که در نوع خود جالب است.

ios-9.3.1jpg

با توجه به آخرین اعلام اپل در خصوص استفاده کاربران از iOS 9، در حال حاضر 84 درصد از کاربران دستگاه‌های اپل این سیستم عامل را بر روی دستگاه خود نصب نموده‌اند. این رشد 7 درصدی در طی چند ماه و در شرایطی که 84 درصد رقم بالایی از کاربران را پوشش می‌دهد، رشدی قابل قبول محسوب می‌شود. البته بعید به نظر می‌رسد که میزان کاربران این سیستم عامل قبل از ارایه iOS 10 به 90 درصد برسد. احتمالا iOS 10 در ماه ژوئن پیش رو، در کنفرانس WWDC 2016 اپل معرفی خواهد شد. گفته می‌شود باگ‌ها و اشکالات iOS 9 مانع اتخاذ این سیستم عامل توسط برخی کاربران شده است.

apple bug Hamed Feshki

آخرین اشکال عنوان شده برای این سیستم عامل باعث شده است که لینک‌ها بر روی مرورگرهایی چون Safari عمل نکنند. البته قبل از ارایه iOS 9 نیز شاهد چنین باگ‌هایی از سوی اپل بوده‌ایم و امیدوار هستیم در نسخه بعدی این سیستم عامل محبوب، شاهد کیفیت مطلوب و ایده‌آل‌تری از سوی اپل باشیم. آیا شما از سیستم عامل iOS خود راضی هستید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH