گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از فروم بزرگ سامسونگ در دوبی

sam-forum

دو روز پیش یکی از بزرگ‌ترین فروم‌های سامسونگ در جهان و در شهر دوبی با حضور خبرنگارانی از منطقه شمال آفریقا و خاور میانه برگزار شد. هدف از این سمینار
که در هتل پنج ستاره گرند حیات (Grand hayatt) صورت پذیرفت، معرفی محصولات ۲۰۱۳ این کمپانی بزرگ کره‌ای در سراسر دنیا و به خصوص منطقه خاور میانه بود تا بتوان از نزدیک با توانایی سری جدید از کالاهای سامسونگ (و آن هم در تمام رده‌ها) آشنا شد.

برای آی‌تی‌رسان نیز فرصتی پیش آمد تا در این سمینار بزرگ شرکت کند و از نزدیک با محصولات و مدیران رده بالای سامسونگ آشنا شود.

forumدر ابتدای این مراسم، کیونگ تاء بای، مدیر عامل منطقه MENA گفت: ما از زندگی پر مشغله مردم آگاه هستیم و می‌دانیم دیگر آن‌ها انتظارات ساده‌ای از وسایل درون خانه خود ندارند، بلکه آنان علاقه‌مند هستند که با این وسایل ارتباط برقرار کرده و زمان خودشان را ذخیره کنند.
استراتژی ما درک بهتر بازار و عملکرد برتر از سایرین است و بدین خاطر وسایلی را همچون قلم تبلت‌ها ابداع کرده‌ایم تا تحول در زندگی آنان به‌وجود بیاوریم. از اینکه امروز به ما پیوستید و قصد دارید در چیزهای شگفت انگیز شرکت داشته باشید، سپاسگزاریم.

ceoپس از وی مصطفی صدیک، مدیر امور تصویری سامسونگ در منطقه بر روی صحنه آمد و گفت: ما از همه جلوتر هستیم! ۳۴ درصد از سهم تلویزیون منطقه و ۱۹ درصد رشد در فروش دستگاه‌ها نشان از برتری ما دارد. امروزه دیگر تلویزیون‌های ۴۶ اینچ تبدیل به یک چیز استاندارد شده اند و مردم انتظارات بالاتری از سری هوشمند دارند. باید بگویم که در همین رده، ما ۱۳۰ درصد افزایش فروش داشته‌ایم.
وی با اشاره به تلویزیون‌های LED جدید سامسونگ افزود: در حال حاضر ما می‌توانیم از سایزهای ۴۶ تا ۷۵ اینچ تلویزیون‌های LED پیشرفته را بسازیم که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند. دستورات حرکتی و صوتی به آن‌ها از ۵۵ عدد به ۳۰۰ افزایش یافته و حتی ما کاری کرده‌ایم که برای نخستین بار شما بتوانید تلویزیون‌های قدیمی خودتان را از طریق آپدیت کردن، به روز نگاه دارید.

sadikپس از این دیوید باتوراک، مدیر عامل شرکت OSN بر روی صحنه آمد (این قسمت ربطی به ما ایرانی‌ها نداره!). وی درباره ارایه ۳۶ کانال اچ‌دی در منطقه صحبت کرد و گفت: همراهی ما با سامسونگ، بهترین کیفیت HD را برای مشتریانمان ایجاد کرده است. OSN تنها شرکتی است که علاوه بر HD، محتوای 3D را هم برای مشتریان به نمایش می‌گذارد.

osn-ceoپس از آن دوباره مصطفی صدیک بر روی صحنه آمد و از تلویزیون 85 اینچی S9 (که پیش‌تر در نمایشگاه CES 2013 معرفی شده بود) رونمایی کرد. وی درباره این تلویزیون گفت: کیفیت این مدل چهار برابر بالاتر از فول اچ‌دی است و این قابلیت را دارد تا محتوای اچ‌دی و فول اچ‌دی را به Ultra HD تبدیل کند. وی در پایان افزود: این محصول فوق‌العاده، از سه ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

85-inchپس از آن خالد شنور، مدیر منطقه‌ای دیجیتال سامسونگ به روی صحنه آمد. وی در ابتدا گفت: ۲۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش فروش داشته‌ایم و قصد داریم تا در سال ۲۰۱۵، رتبه نخست منطقه را در دست بگیریم. وی در ادامه از کمپرسور جدید یخچال‌های سامسونگ با قابلیت کار کردن در پنج سرعت مختلف صحبت کرد و سپس به بیان برخی از فناوری‌های جدید این کمپانی همچون Eco Bubble در لباس‌شویی‌ها پرداخت.

shanoorپس از وی نوبت به انود حداد، مدیر بخش بازاریابی سامسونگ در منطقه رسید. وی ابتدا درباره دوربین‌های سامسونگ صحبت کرد و سپس به قابلیت‌های خاصی همچون دوال وای‌فای و توضیحات درباره دوربین NX300 پرداخت. در ادامه لپ‌تاپ‌های سری ۹ این کمپانی را معرفی کرد و در ارتباط با رده Ativ Smart PC به قلم بسیار خوب و منحصر به فرد آن اشاره نمود. انود حداد در ارتباط با کروم‌بوک جدید سامسونگ گفت: این دستگاه می‌تواند به عنوان یک دسکتاپ کامل در خانه شما عمل کند، بهترین کیفیت صدا را دارد و عمر باتری‌اش به ۱۱ ساعت می‌رسد و شما قادر هستید تا آن را به همه‌جا ببرید. وی در پایان افزود: ما قصد داریم تا سال ۲۰۲۰، کل بازار منطقه را در دست بگیریم!

anoodپس از اتمام این مراسم، نمایشگاهی در سالن کناری به منظور بازدید از آخرین محصولات و دستاوردهای سامسونگ برگزار شد که در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر اختصاصی که برایتان گرفتیم را مشاهده کنید.

forum-10 forum-1 forum-7 forum-9 forum-8 forum-3 forum-2 forum-6 forum-5 forum-4

7 در مورد “گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از فروم بزرگ سامسونگ در دوبی”

  1. خیلی جالبه که اینا دارن تازه تلویزیون UHD رو برای سه ماهه دوم رونمایی میکنن ولی همین الان توی همین صفحه تبلیغ UHD ال جی شده برای فروش یعنی توی ایران موجوده و بازهم سامسونگ ادعا میکنه که رهبر تکنولوژی و پیشروئه بازاره !!!!!!!!!!!!

    1. محمد جهانی

      دوست عزیز،مگه جی سی ام هم اینکارو کرد کسی بهش خرده گرفت؟!آقای گلکار فقط شما را با پدیده های تازه معرفی شده این مراسم آشنا نمودند..

  2. اون تبلته چیه اتیوه ؟
    هههههه
    ایول سایتتون رو باهاش اوردید که در حضورتون در اون فروم ابهامی نباشه
    معلومه که اون تندیس کپی رایت رو میخواهید نگه بدارید پیش خودتونا
    پس اینا یعنی این که برای بارسلون هم برنامه دارید لابد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH