دکمه هوم گلکسی S7 و S7 Edge به آسانی آسیب می‌بیند!

گلکسی S7 و S7 Edge مورد استفاده در دفتر کار ما، معمولا در داخل قاب‌های محافظ قرار داشته و اغلب از نظر بدنه، آسیب چندانی نمی‌بیند. اینکه هیچ گونه خط و خشی روی بدنه آنها مشاهده نمی‌کنید، به همین دلیل است.

اما چیزی که امروز مشاهده کردم، من را شگفت‌زده کرد. دکمه هوم گلکسی S7 Edge من به صورت کامل دچار خط و خش شد که من از این موضوع بسیار متعجب شدم! چرا که پنل شیشه‌ای اطراف دکمه هوم کاملا سالم و مانند یک دیوایس نو است و تنها دکمه آسیب دیده است. بر اساس تحقیقاتی که روی گلکسی S7 هم انجام دادم، متوجه همین مشکل روی این دستگاه نیز شدم. حتی این موضوع روی گلکسی S7 بدتر به نظر می‌رسد.

IMG-6118

بر اساس جستجوی کوتاهی که در اینترنت داشتم، متوجه شدم که تعداد زیادی از کاربران نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. به نظر می‌رسد موادی که طراحان و تولید کنندگان این دیوایس برای آن در نظر گرفته‌اند، آنچنان که باید و شاید مقاوم نبوده و از این قطعه سخت افزاری در مقابل برخورد آن با سطوح دیگر، محافظت کافی به عمل نمی‌آورند. ظاهرا جنس شیشه به کار رفته در دکمه هوم این دیوایس‌ها با شیشه به کار رفته در بدنه متفاوت است.

IMG-6109

به همین دلیل و به خاطر همین مشکلات، به سراغ تلفن‌های هوشمند دیگری که از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کنند رفتم تا آنها را از این جهت مورد آزمایش قرار دهم. خوشبختانه دیوایس‌های دیگر که از رقیبان سامسونگ به حساب می‌آیند، چنین مشکلی را نداشتند و در طراحی تمامی آنها، این موضوع کاملا رعایت شده است. از جمله دیوایس‌های مورد بررسی می‌توان به آیفون‌ها، اچ‌تی‌سی‌ ۱۰، جی‌۵ ال‌جی و P9 هوآوی اشاره کرد.

6 در مورد “دکمه هوم گلکسی S7 و S7 Edge به آسانی آسیب می‌بیند!”

  1. با سلام | ممنون از سایت خوبتنون | آقا مهدی ده نبی بهتر نیست که یک عکس شکیل تر واسه خودتون در عکس پروفایل انتخاب کنید؟!

  2. من موندم سامسونگ با این کیفیت پایین بدنه(از نظر نرم افزاری خوبه)چرا هنوز میلیونی فروش داره؟
    ولی کمپانی مثل اچ تی سی که از نظر استحکام و طراحی از همه بالاتره فروش پایینی داره
    یکی جواب بده لطفا

    1. مهدی ده نبی

      امیر جان ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی. به نظر من سامسونگ به خاطر تبلیغات زیاد و سرویس های جانبی تونسته موفق تر باشه. به عنوان مثال الان با ایرانسل هماهنگ شده و در کنار گوشی هاش، سیمکارت ایرانسل یا بسته های ویژه میده به کاربرا… همین کارا باعث میشه تا کاربرا بیشتر روی بیارن سمت سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH