با انویدیا Ansel آشنا شوید: قابلیتی جدید برای عکاسی از بازی‌ها

تجربه اسکرین‌شات گرفتن از جریان بازی یکی از قابلیت‌هایی است که بسیاری از گیمرها علاقه زیادی به آن دارند. اکثر گیمرها دوست دارند تا فضای بازی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند اما تصاویر و اسکرین‌شات‌های ثبت‌شده از بازی‌ها اغلب باکیفیت پایین و نامطلوب است؛ اما شرکت انویدیا متوجه این نیاز کاربران شده و قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که به گیمرهای بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری اجازه می‌دهد تا تصاویری زیبا، باکیفیت و جذاب را در جریان بازی خود به ثبت برسانند.

این قابلیت جدید «Ansel» نام دارد و به‌پاس قدردانی از عکاسی حرفه‌ای و مشهور به نام «Ansel Adams» نام‌گذاری شده است. به کمک این قابلیت حرفه‌ای شما می‌توانید در جریان بازی‌های خود زاویه عکاسی موردنظرتان را بدون محدودیت، باکیفیت ۶۱,۴۴۰ پیکسلی و حتی عریض به ثبت برسانید. هم‌چنین می‌توانید در جریان بازی تصویر و اسکرین‌شات‌های ۳۶۰ درجه‌ای را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این تصاویر به کمک هدست‌های واقعیت مجازی و گوگل کاردبورد و فناوری واقعیت مجازی به‌صورت ۳۶۰ درجه‌ای قابل‌مشاهده است. علاوه بر این می‌توانید این تصاویر را به‌صورت دوبعدی در تلفن هوشمند خود نیز تماشا کنید.

طبق اعلام شرکت انویدیا، این قابلیت فعلا دربازی‌های The Witness، Tom Clancy’s The Division، Lawbreakers، Paragon و No Man’s Sky وجود داشته و این بازی‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. این شرکت اعلام کرده است که به‌زودی این قابلیت پرطرفدار را به سایر بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری نیز اضافه خواهد کرد.

_MG1_8635

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH