اپلیکیشن Lexi می‌تواند جایگزینی برای آمازون Echo باشد

اگر به دنبال این هستید که نمونه Echo آمازون را برای خود بسازید، نیازی ندارید که ۱۸۰ دلار برای خرید یک Echo پرداخت کنید. اپلیکیشن Lexi ممکن است راه‌حل بهتری برای شما باشد.

اپلیکیشن Lexi که فعلا فقط برای iOS آماده شده است، Alexa را به گوشی شما می‌آورد، بدون آنکه نیازی به گجت‌هایی همچون Echo یا Triby داشته باشید. چیزی که در مورد این اپلیکیشن جالب بنظر می‌رسد این است که طیف گسترده‌ای از عملکردهای Echo مانند انجام سفارشات و کنترل خانه‌های هوشمند از راه دور را انجام می‌دهد. بعلاوه، Lexi به شما اجازه می‌دهد که از Alexa در مورد اخبار، وضعیت آب و هوا، فیلم‌ها و یا خدای ناکرده در مورد بیمارستان‌ها سوال بپرسید. البته Lexi  نیاز به اکانت آمازون دارد.

متاسفانه، Lexi فعلا قابلیت دسترسی به سرویس کتاب یا موسیقی آمازون را ندارد. نسخه اندرود آن نیز ارایه نشده است، ولی قیمت نسخه iOS آن، ۴.۹۹ دلار است.

گرچه Lexi جایگزین ارزان‌تر Echo است، اما تنها راه برای ارتباط با Alexa بدون استفاده از گجت نیست. اپلیکیشن Roger نیز اجازه می‌دهد با استفاده از اکانت آمازون خود به Alexa متصل شوید، بدون آنکه نیازی به گجت دیگری داشته باشید. Roger مجانی است و برای هر دو نسخه اندروید و iOS نیز ارایه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH