تماس ویدیویی در یک قدمی واتس‌اپ قرار گرفت!

در ماه دسامبر خبری منتشر شد که بیان می‌کرد واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیت برقراری تماس ویدیویی است، حال به نظر می‌رسد این ویژگی در آینده‌ای نزدیک به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد.

در حقیقت تعدادی از کاربران که از نسخه بتا استفاده می‌کنند، بیان کرده‌اند که هم‌اکنون قادر به استفاده از این ویژگی هستند. علاوه بر این چند اسکرین‌شات از رابط کاربری نشان‌دهنده این قابلیت است، فایل‌های زبان این اپلیکیشن که برای ترجمه به سایر زبان‌ها کاربرد دارد نیز حاوی دو عبارت “Video call” و “Video call is unavailable at this time” است که خود نشان‌دهنده افزوده شدن این قابلیت در آینده‌ای نزدیک است.

بنابر گفته منبع این شایعه، واتس‌اپ هم‌چنین در حال کار بر روی روشی است که بتوان لینک دعوت به گروه را از طریق کد QR و تگ‌های NFC ارسال کرد. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در نسخه‌های آتی این اپلیکیشن افزوده خواهد شد توانایی ارسال پیام صوتی در صورت پاسخ ندادن مخاطب به تماس است که در نسخه iOS در دسترس خواهد بود. هم‌چنین پشتیبانی از به اشتراک‌گذاری فایل‌های ZIP از دیگر تغییراتی است که می‌توان انتظار افزوده شدنش به نسخه جدید را داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH