۵ دلیل برای آن‌که کیبورد Gboard گوگل را روی آیفون خود نصب کنید!

گوگل به‌تازگی کیبورد Gboard را برای کاربران iOS معرفی کرده است. این کیبورد علاوه بر قابلیت جستجو، قابلیت‌های دیگری نیز دارد. شاید بتوان گفت که این کیبورد، یکی از بهترین کیبوردها برای آیفون و آیپد است. این ۵ دلیل ممکن است شما را قانع کند که این کیبورد را نصب کنید:

قابلیت جستجو در کیبورد

gboard-2

Gboard دارای یک دکمه جستجو است که در سمت چپ کلمات پیش‌بینی ‌شده قرار دارد. این دکمه را بزنید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید. نتایج جستجو به صورت کارت‌هایی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آنها را در جایی که می‌خواهید، وارد کنید.

پیش‌بینی اموجی‌ها

gboard-1

در کیبورد معمول iOS شما برای تایپ اموجی باید به کیبورد اموجی بروید و دوباره به کیبورد معمولی برگردید. اما حالا دیگر نیازی به اینکار نیست. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید از اموجی یک کلید استفاده کنید، کافی است که «key» را تایپ کنید. یا می‌توانید از شکلک خندان در کنار اسپیس بار استفاده کرده و اموجی‌ها را جستجو کنید.

قابلیت تایپ با سر خوردن انگشت

بدون هیچ‌شکی کیبوردهای دیگری نیز وجود دارند که با سر خوردن انگشت روی آنها می‌توانید تایپ کنید، اما این کیبورد این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد. فقط با چند دقیقه کار می‌توانید به‌‌راحتی از این ویژگی استفاده کنید و اشتباهات خود را به حداقل برسانید.

GIFها!

gboard-4

برخی از مواقع یک عکس بهتر از هزار کلمه است. Gboard این قابلیت را دارد که بتوانید GIFها را جستجو کنید بدون آنکه نیازی به تعویض کیبورد یا اپلیکیشن داشته باشید. کافی است که آیکون اموجی را لمس کرده و سپس GIF را انتخاب کنید. علاوه بر قابلیت جستجو، می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلف از GIFها را نیز ببینید. 

شخصی‌سازی

gboard-3

Gboard گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی دارد. شما می‌توانید اجازه دسترسی به مکان خود را به کیبورد داده و از وضعیت آب و هوا و اطلاعات رستوران‌های اطراف خود مطلع شوید. می‌توانید قابلیت جستجوی تماس‌ها را فعال کرده و تماس‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارید. بسیاری گزینه‌ای دیگر نیز وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید Gboard را مطابق میل خود تغییر دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH