آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با وان پلاس ۳

وان پلاس ۳ دیوایسی است که این روزها خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده است و امروز، شاهد رندرهای واضحی از این تلفن هوشمند هستیم. تا به اینجا، رندرهای مشاهده شده در رسانه‌ها، نشان می‌دهد که در طراحی وان پلاس ۳ از سازندگان تلفن هوشمند مانند اچ‌تی‌سی و میزو بسیار الهام گرفته شده است. اما امروز و با انتشار رندرهای رسمی این دستگاه، مشخص شد که قضیه کمی با چیزی که تا به حال دیده بودیم، متفاوت است.

این تصاویر در یک وب‌سایت مخصوص بازی منتشر شد، اما به‌زودی با تصاویر دیگری جایگزین گردید و مسئولان وبسایت اعلام نمودند که این عکس‌ها، به اشتباه روی وبسایت قرار گرفته‌اند! دیوایسی که در تصاویر جدید قابل مشاهده است، ظاهر بهتری نسبت به رندرهای پیشین داشته و این بار، به نظر می‌رسد که در طراحی آن از محصولات سونی الهام گرفته شده است. وان پلاس ۳ ظاهری مستطیل شکل داشته و شباهت زیادی به سری اکسپریا سونی دارد.

One-Pls-3-1

تصاویر رندر شده جدید نشان دهنده دکمه‌هایی در کنار بدنه دستگاه است که به نظر می‌رسد علاوه بر دکمه پاور و افزایش و کاهش صدا، دکمه‌ای مربوط به شاتر دوربین نیز قرار گرفته است. گزینه دیگری که در تصاویر مشخص است، دکمه فیزیکی هوم بوده که از این نظر، به محصولات میزو مشابه است. حاشیه‌های صفحه نمایش بسیار کم و اندک به نظر می‌رسد، اما این تصاویر مربوط به رندرهای دیوایس است و باید منتظر عکس‌های واقعی از این محصول باشیم. متأسفانه این تصاویر، پشت دستگاه را نمایش نمی‌دهد و مشخص نیست که در طراحی بدنه پشتی آن، از کدام برند الهام گرفته شده است!

One-Pls-3-2

طبق شایعات، وان پلاس ۳ از ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی نیز بهره‌مند بوده و در تاریخ ۲۸ مه رونمایی و اوایل ماه ژوئن عرضه خواهد شد. این دیوایس با ظرفیت ۴ گیگابایت رم با ارزشی معادل ۳۰۸ دلار عرضه‌ می‌شود و مدل ۶ گیگابایتی آن نیز ۳۸۲ دلار قیمت گذاری شده است. پردازنده آن اسنپدراگون ۸۲۰ در نظر گرفته شده و سایر مشخصات آن نیز عبارتند از:

  • صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی
  • سیستم عامل اندروید نسخه ۶.۰.۱
  • باطری ۳۵۰۰ میلی آمپر

پیش‌بینی می‌شود که وان پلاس ۳ از تکنولوژی شارژ سریع با ولتاژ کم شرکت اوپو  نیز پشتیبانی نماید. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شایعات و حدس و گمان‌ها، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

One-Pls-3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH