MSI و تولید رایانه‌ای خاص که در یک کوله پشتی قرار دارد!

آیا تا حدی به کامپیوتر خود وابسته شده‌اید که دوست دارید همیشه به آن دسترسی داشته باشید؟ اگر این‌گونه است بد نیست بدانید که MSI رایانه‌ای را تولید کرده که مانند یک کوله پشتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید.

ممکن است در نگاه اول این ایده احمقانه به نظر برسد، اما MSI همیشه در نوآوری در تولید کامپیوترهایش معروف بوده و این بار هم با هدف مهمی دست به تولید این محصول زده، این هدف همان واقعیت مجازی است که بحث پر طرفدار این روزهاست. مطمئنا گیمرهای زیادی طرفدار این رایانه خواهند شد، زیرا با استفاده از آن امکان بازی و غرق شدن در دنیای واقعیت مجازی در هر مکان و زمانی را خواهند داشت.

شاید روزی برسد که کامپیوترهای شخصی تا حدی کوچک شوند که در کوله پشتی یا حتی جیب ما جای بگیرند، اما فعلا آن روز مشخص نیست و تا آن زمان این رایانه برای کسانی که علاقه به بازی‌های واقعیت مجازی دارند مناسب‌ترین گزینه است.

متاسفانه MSI جزئیات زیادی از سخت افزار این رایانه را اعلام نکرده، به جز این که از پردازنده Core i7 و پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 980 بهره می‌برد. مشخصات کامل این دستگاه در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان که هفته آینده برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH