با لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید اچ‌پی‌ آشنا شوید

معمولا همیشه افراد به دنبال لپ‌تاپ‌های سبک‌تر، باریک‌تر و قابل‌ حمل‌تر هستند. با اینکه این محصولات قابلیت حمل بالایی دارند اما ممکن است که مقدار کمی یا حتی در برخی موارد مقدار زیادی از عملکرد خود را از دست بدهند.

لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی جدید Omen اچ‌پی، آمیزه‌ای از عملکرد، قابل‌حمل بودن، قیمت مناسب و ظاهری عالی هستند. کافی است نور قرمز کیبورد را خاموش کنید، تا بتوانید از آن برای کار استفاده کنید. این لپ‌تاپ در دو نسخه و با امکانات مختلف ارایه می‌شود. هر دو لپ‌تاپ را می‌توانید در ۱۰ جولای خریداری کنید.

اولین مدل که ۸۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد، دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ است و ۲ کیلوگرم وزن دارد. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای اسکای‌لیک، ۸ گیگابایت رم، کارت گرافیکی انویدیا GTX 950M با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی و هارد یک ترابایتی است. اگر کمی پول بیشتری بپردازید، قادر خواهید بود که یک کارت گرافیکی انویدیا GTX 960M با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی، ۱۶ گیگابایت رم و SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز بدست آورید. هر دو لپ‌تاپ دارای ۸۰۲.۱۱ac Wi-Fi، دو عدد پورت USB 3 و خروجی HDMI هستند. 

نسخه دوم لپ‌تاپ، با وزن ۲.۸ کیلوگرم، ۱۰۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد. تمام مشخصات این لپ‌تاپ به استثنای نمایشگر و کارت گرافیکی همانند مدل قبلی است. نمایشگر این مدل ۱۷.۳ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ و کارت گرافیکی آن، انویدیا GTX 960M با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی و هارد آن یک ترابایت در کنار ۱۲۸ گیگابایت SSD است. اگر نگران خالی‌شدن جیب خود یا پدر گرامی نیستید، می‌توانید با پرداخت پول بیشتر آپشن‌های بیشتری داشته باشید! با پرداخت پول بیشتر می‌توانید به PCIe SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت رم، نمایشگر ۴K و کارت گرافیکی انویدیا GTX 965M را در اختیار داشته باشید. اتصالات شبکه و ارتباط این لپ‌تاپ نیز مشابه مدل قبلی است و حتی یک دی‌وی‌دی رایتر نیز دارد.

۱۵.۶-OMEN-by-HP-with-new-brand-logo-on-screen-Front-Facing-1280x1088با پردازنده سریع، اسپیکر نسبتا خوب، گرافیک عالی و کیبورد کارآمد، بنظر می‌رسد کمی شرکت سازنده در برندینگ آنها، اهمال کرده است. کافی است که نور قرمز را خاموش کنید تا بتوانید از آن در هر جایی به عنوان لپ‌تاپ کار نیز استفاده کنید. اگر میزان کار شما زیاد نباشد، باتری آنها بین ۶ تا ۱۰ ساعت دوام دارد.

ساخت این لپ‌تاپ‌ها بگونه‌ای است که در زیر کار شدید نیز عملکرد خوبی دارند. به عنوان مثال، گرما این لپ‌تاپ‌ها به جای اینکه از زیرش به بیرون هدایت شود، از پشت خارج می‌شود. این عمل باعث خنک ماندن لپ‌تاپ حتی پس از کار شدید می‌شود. کیبورد و تاچ‌پد نیز بسیار مستحکم هستند.

اگر زیاد علاقه‌ای به بازی با لپ‌تاپ ندارید و یا بیشتر اوقات را در خانه هستید، اچ‌پی دسکتاپ گیمینگ Omen را برای شما در نظر گرفته است. زمان عرضه این دسکتاپ، مرداد ماه است، اما هنوز اطلاعی از قیمت آن به بیرون درز نکرده است. مشخصات این دسکتاپ بسیار عالی است: پردازنده Core i7-6700K، کارت گرافیکی GTX 1080 Founder Edition (قدرتمندترین کارت گرافیکی دنیا) یا AMD Radeon R9 390X، رم ۳۲ گیگابایتی، SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و سیستم خنک‌کننده آبی اپشنال. دسکتاپ Omen بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، دارای ظاهری مناسب گیمرها است. جلوی دسکتاپ دارای لامپ‌های LED است که در حالت پیش‌فرض قرمز رنگ هستند، اما شما می‌توانید رنگهای دیگری را انتخاب کنید. نکته مهم‌تر اینکه، این دسکتاپ به گونه‌ای طراحی شده است که حتی از نیازهای هدست‌های واقعیت مجازی مانند Oculus Rift و HTC Vive نیز فراتر رفته است و حتی تاییدیه اچ‌تی‌سی برای واقعیت مجازی را دارد.

اگر دسکتاپ شما مناسب بازی است و یا می‌خواهید برای دسکتاپ Omen خود یک مانیتور خریداری کنید، این بار نیز نمی‌توانید از دست اچ‌پی فرار کنید و این شرکت برای شما مانیتور Omen را در نظر گرفته است. اندازه این مانیتور، ۳۲ اینچ است و رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ دارد و همچنین با تکنولوژی FreeSync ای‌ام‌دی سازگار است.

OMEN-by-HP-Desktop-PC-with-LED_Left-Facing-1280x720

OMEN-by-HP-32-32-inch-Display_Left-Facing-1280x1088

1 در مورد “با لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید اچ‌پی‌ آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH