12 افزونه برای اینکه گوگل کرومی بسیار جذاب داشته باشید!

chrome-extensions-logo

امروزه همه ما به اینترنت وابسته شده‌ایم و اکثر اوقات را با مرورگرها سپری می‌کنیم. اگر سرعت و سادگی را در وب گردی مد نظر داشته باشیم، مرورگر گوگل کروم را انتخاب می‌کنیم. به همین جهت بر آن شدیم تا شما را با 12 افزونه، که می‌تواند مرورگر کروم را رویایی کند، آشنا سازیم!

FastestChrome – Browse Faster

با استفاده از این افزونه جالب و کاربردی دیگر نیازی به کلیک برروی تک تک شماره‌های صفحات بعدی در فروم‌ها نیست و پس از آن که به انتهای صفحه رسیدید به صورت اتوماتیک صفحه بعدی لود خواهد شد. از قابلیت‌های جالب این افزونه این است که با هایلایت کردن یک کلمه،اطلاعاتی از آن در ویکی پدیا نمایش داده می‌شود.

دانلود پلاگین

Save to Google  Drive

با استفاده از این افزونه شما می‌توانید محتوای وب را در حساب گوگل درایو ذخیره نمایید. بعد از نصب این افزونه، آیکون جدیدی به مرورگر شما اضافه می‌گردد و بدین ترتیب شما می‌توانید یک صفحه وب یا یک تصویر را در درایو ذخیره کنید. این افزونه چند گزینه برای مدیریت محتوای وب ذخیره شده نیز در اختیار شما قرار می‌دهد وشما می‌توانید به سرعت فایل را در درایو ذخیره کرده، تغییر نام داده یا آن را در لیست درایو مشاهده نمایید!

دانلود پلاگین

Tab Packager

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که تب‌های زیادی را در مرورگر خود باز می‌کنید و در آخر دچار سردرگمی می‌شوید و نمی‌دانید با این تب ها چه کنید، حتما این افزونه را دانلود نمایید. با استفاده از این افزونه می‌توانید تمام تب های باز مرورگر کروم خود را در یک صفحه منحصر به فرد ذخیره نموده و بعداً به سادگی از آن استفاده کنید.

 دانلود پلاگین

Turn Off the Lights

با استفاده از این افزونه هنگامی که در صفحه شما ویدیویی موجود باشد، میتوانید با کلیک برروی آیکون آن تمام صفحه را مشکی کنید تا با فوکوس مناسب بر روی ویدیو بیش از پیش از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود پلاگین

PanicButton

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام گشت و گذار در اینترنت شخص دیگری وارد اتاق شود که دوست نداشته باشید از آنچه که در مرورگر اتفاق افتاده با خبر شود (اگه خارج شین و رو دسکتاپ تند تند رفرش کنید که خیلی ضایع هست!). می‌توانید از این افزونه استفاده کنید بعد از دانلود با کلیک برروی آن تمامی تب های باز مرورگر بسته میشود و میتوانید با کلیک مجدد بر روی آن تمامی آن ها را به حالت اولیه بازگردانید.

دانلود پلاگین

Cooliris

با استفاده از این افزونه میتوانید عکس های موجود در Google Images, Flickr, Facebook وحتی درون کامپیوتر خود را بصورت سه بعدی جستجو کنید.

دانلود پلاگین

Screen Capture

یکی از راه های ذخیره سازی صفحات وب عکس برداری از صفحه مورد نظر است تا در مواقع نیاز بتوان از محتوای آن استفاده کرد. با استفاده از این افزونه، میتوانید با کمترین کلیک ممکن از محتوای صفحات وب عکس برداری کنید.

دانلود پلاگین

Adblock Plus

احتمالا شما هم از برخی تبلیغات سایت های مختلف خسته شده اید با استفاده از این افزونه میتوانید از شرتبلیغات سایت ها خلاص شوید!

دانلود پلاگین

ANTP

ANTP‌ ( مخفف Awesome New Tab Page ) یک افزونه ی زیبا و کاربردی است که به کمک آن میتوانید صفحه خانگی کروم را شبیه رابط کاربری ویندوز 8 سازید و به راحتی وب ‌سرویس‌ها و اپلیکیشن های مختلف را اجرا کنید.پس ازدانلود میتوانید آن را شخصی سازی کنید و وبجت ها و اپلیکیشن ها را به صفحه خانگی جدید خود بیاورید

دانلود پلاگین

Better History

این افزونه امکانات فراوانی را از جمله دسته بندی تاریخچه بر اساس روز، ساعت و حتی دقیقه و… به تاریخچه مرورگر کروم، اضافه میکند.

دانلود پلاگین

Simple Startup Password

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید شخصی از مرورگر شما استفاده کند و به اطلاعات شخصی که در مرورگر مانند: پسورد ها،… وجود دارد دسترسی پیدا کند پیشنهاد میکنم این افزونه را دانلود کنید. با استفاده از این افزونه یک رمز ساده برای ورود به مرورگر قرار داده میشود و کسی به جز شما نمیتواند به سادگی وارد آن شود!

دانلود پلاگین

Click&Clean

با استفاده از این افزونه می‌توانید در پایان کار با اینترنت تنها با یک کلیک، تمام آثار باقی مانده از وب گردی خود را از کامپیوتر پاک کنید.

دانلود پلاگین

حالا که با افزونه‌ها و امکانات جالبی که آن‌ها، در اختیارتان قرار می‌دهند آشنا شدید! می‌توانید با ورود به settings در مرورگر کروم خود و سپس انتخاب extension و در آخر با کلیک برروی Get more extensions، خود را با دنیایی پر از پلاگین‌های جالب آشنا سازید!

10 در مورد “12 افزونه برای اینکه گوگل کرومی بسیار جذاب داشته باشید!”

  1. سلام
    ببخشید من وقتی میخوام پلاگین رو ادد کنم این پیغام رو میده مشکل کجاست؟
    ممنون
    There was a problem adding the item to Chrome. Please refresh the page and try again.

  2. علت پایین امدن سرعتشان فکر میکنم مربوط به قدیمی بوده نسخه نرم افزارشان می باشد من هم قبلا همین مشکل را داشتم اما از وقتی ورژن جدید نصب کردم مشکل نداشتم

      1. مجتبی مسکینی

        دادا فکر کنم منظورش سرعت اینترنت باشه آخه چیزی از رم اشغال نمیکنه که بخواد سرعتش کم شه

        1. مجتبی مسکینی

          من همین الان دارم با کروم اینو مینویسم تازه از این 12 تا هم بیشتر نصبه ولی سرعتش هیچ تغییری نکرده !!!

  3. اینهم از طرف من به علاقه مندان کروم

    Classic Pop Up Blocker 2.4
    برای بلاک کردن پاپ آپ ها (خصوصا در سایتی مثل هیپ فایل ، اپلود باز و ……. )
    (خیلی بهتر از اد بلاکره )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH