بروزرسانی جدید،برای خروج گرانقیمت ترین پسر سونی از اغماء!

چندی پیش گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه تعدادی از کاربران گوشی سونی Xperia Z ، مشکل خاموش شدن ناگهانی این دستگاه را تجربه کرده‌اند. ظاهرا این پرچمدار جدید سونی بدون هیچ دلیلی یکدفعه خاموش شده و تلاش برای دوباره روشن کردن آن نیز بی‌فایده بوده است. برخی کاربران پایین بودن باطری را دلیل این مساله می دانند و برخی‌ها هم با اینکه شارژ باطریشان بالا بود است دچار چنین مشکلی با Xperia Z خود شده‌اند. ضمنا خود سونی موبایل هم این مشکل را پذیرفته بود و وعده داده بود که این باگ Xperia Z را برطرف کند و طی بروز رسانی نرم‌افزاری تحویل کاربران بدهد.

sony-xperia-z-ofic-3

حالا سونی به وعده خودش عمل نموده است و طی اپدیتی که بیلدنامبر گوشی را به 10.1.A.1.434 تغیر می‌دهد این مشکل را برطرف نموده است. این آپدیت هم از طریق استفاده از نرم‌افزار PC Companion و هم به صورت over-the-air در دسترس می‌باشد. البته این آپدیت عمل خاص دیگری انجام نمی‌دهد و صرفا هدف اصلی آن برطرف نمودن مشکل ذکر شده در ورژن قبلی می‌باشد.

5 در مورد “بروزرسانی جدید،برای خروج گرانقیمت ترین پسر سونی از اغماء!”

  1. Xperia Z گران قیمت ترین مدل سونی نیست. Z ultra هست که آن هم مشکلاتی دارد در زمینه یکنواختی سیگنال وایرلس و آنلاک شدن صفحه.
    موفق باشید.

  2. به نظر من مشکل ممکنه برا هر گوشی بوجود بیاد مثلا گلکسی اس3 که شنیدم و عکساشو دیدم که مشکل ذوب شدن داره. اما با یه چیز خیلی حال کردم اونم احترامی بود که شرکت سونی به طرفداراش گذاشت و خیلی سریع تر از اونی که فکرشو میکردم مشکل را رفع کرد.سونی با این کارش خیلی ها را شیفته خودش کرد.احترام به حقوق مشتری خیلی مهمه.دم سونی گرم واقعا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH