ال‌جی در حال کار بر روی یک شارژر تشدید مغناطیسی است

به‌تازگی خبرگزاری Business Korea گزارشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد ال‌جی در حال کار بر روی یک شارژر تشدید مغناطیسی است که می‌تواند باتری را از فاصله ۲.۷۵ اینچی (تقریبا ۷ سانتی متر) شارژ کند. فناوری القای مغناطیسی کنونی اسمارت‌فون را تنها در صورتی شارژ می‌کند که بر روی یک صفحه رسانا قرار گرفته باشد، اما فناوری جدید ال‌جی نیاز به اتصال برای شارژ شدن را از میان می‌برد و توانایی شارژ را از فاصله ۰.۷۸ اینچ به ۲.۷۵ اینچ افزایش داده است.

هم‌چنین فناوری تشدید مغناطیسی می‌تواند عملیات شارژ را با ظرفیت ۷ وات انجام دهد که تاثیر به‌سزایی در افزایش سرعت شارژ دارد. این میزان قدرت برای عجول‌ترین کاربران نیز مناسب است و توانایی شارژ کردن باتری اسمارت‌فون را در کم‌تر از یک ساعت به ارمغان می‌آورد.

گفته می‌شود برخی از تولیدکنندگان تلفن همراه سخت در حال کار بر روی فناوری تشدید مغناطیسی هستند؛ از جمله این کمپانی‌ها می‌توان به اوپو، هواوی و میزو اشاره کرد که اسمارت‌فون‌های مجهز به فناوری تشدید مغناطیسی را تا یک‌سال آینده روانه بازار کنند. Business Korea می‌گوید ال‌جی کار بر روی اولین اسمارت‌فون مجهز به تشدید مغناطیسی را به اتمام رسانده و در حال برنامه‌ریزی برای معرفی آن در بهترین زمان ممکن است.

5 در مورد “ال‌جی در حال کار بر روی یک شارژر تشدید مغناطیسی است”

  1. ال جی اول باید رو خود گوشی هاش کارکنه بعد بره سراغ شارژ و… اما امیدوارم سر سال طبق وعدشون به بازار بیاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH