کنسول جدید مایکروسافت در راه است؛ هر آنچه که می‌بایست در رابطه با Project Scorpio بدانید

روز گذشته، کمپانی مایکروسافت جدیدترین کنسول بازی خود به نام  Project Scorpio را معرفی کرد. البته آن طور که از اخبار معلوم است، این کنسول در مرحله نهایی ساخت است و تا سال ۲۰۱۷ به بازارها عرضه خواهد شد، به همین دلیل اطلاعات دقیقی از این محصول هنوز فاش نشده است. به هر حال مایکروسافت اطلاعات جزیی را در ویدیویی که در نمایشگاه E3 به نمایش گذاشت از این کنسول منتشر کرد و برخی از کارکنان مایکروسافت اطلاعاتی را درباره این محصول دادند که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا، این مشخص است که Scorpio، قوی‌ترین کنسول بازی ساخته شده در زمان خودش است. قدرت GPU کنسول برابر ۶ ترافلاپ است که این امکان را فراهم می‌کند تا بازی‌هایی با کیفیت ۴k به بهترین شکل بر روی آن قابل اجرا باشند. این به این معنی است که با عرضه Scorpio در سطح بازار، شما قادر خواهید بود بازی‌های مورد علاقه خود را با کیفیتی باور نکردنی بازی کنید و از آن لذت ببرید.

همچنین Scorpio یک پردازنده ۸ هسته‌ای دارد و سرعت پردازش حافظه اصلی آن به بیشتر از ۳۲۰GB/s می‌رسد در که نوع خود بی‌نظیر است. البته دستگاه قابلیت شناسایی عینک‌های VR را دارد و تجربه بازی با استفاده از این عینک‌ها، می‌تواند بیشتر از قبل جذابیت این محصول را مشخص کند.

مایکروسافت تایید کرده که بازی‌هایی که برای کنسول‌های قبلی مایکروسافت یعنی Xbox One و Xbox One S عرضه شده است، برای Scorpio نیز منتشر خواهد شد. همچنین بازی‌هایی که بعد از عرضه کنسول Scorpio برای آن ساخته خواهد شد، برای کنسول‌های قبلی مایکروسافت نیز منتشر می‌شود.

شانون لوفتیس (Shannon Loftis) یکی از مدیرهای ارشد مایکروسافت به بازی‌سازان پیشنهاد داد که با ایجاد یک مقیاس متحرک، می‌توانند بازی‌هایی که برای نسل‌های قدیمی ارایه داده بودند را برای کنسول جدید نیز بسازند و آن را منتشر کنند.

این تمام چیزی بود که کمپانی مایکروسافت درباره کنسول جدید خود منتشر کرده بود، باید صبر کرد و دید این کنسول دیگر چه قابلیت‌هایی دارد.

1 در مورد “کنسول جدید مایکروسافت در راه است؛ هر آنچه که می‌بایست در رابطه با Project Scorpio بدانید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH