اولین تصاویر شکار شده با دوربین وان‌پلاس ۳

وان‌پلاس ۳ در نهایت به صورت رسمی رونمایی شد و می‌توان آن را یک تلفن هوشمند ۴۰۰ دلاری نامید. این قیمت نسبت به سایر رقبا مانند گلکسی S7 Edge، تقریبا ۵۰ درصد پایین‌تر است. در حالی که از همان پردازنده، یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

اما به نظر شما، دوربین وان‌پلاس ۳ چه وضعی خواهد داشت؟!

تست‌هایی که از این تلفن هوشمند به عمل آمد، حاکی از عملکرد خوب دوربین آن بود. دوربین پشت این دیوایس ۱۶ مگاپیکسلی بوده و از سنسور IMX 298 سونی بهره‌مند است. این سنسور در کنار قابلیت فوکوس خودکار برای قفل شدن سریع فوکوس بر روی اشیا، از لرزشگیر نوری و الکتریکی تصویر نیز برخوردار است که ترکیب آنها، قدرت لرزشگیری تصویر را به طرز محسوسی افزایش می‌دهد. دوربین وان‌پلاس ۳ از دیافراگم f/2.0 بهره برده و از قابلیت فیلمبرداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه نیز برخوردار است و در کنار آن، قابلیت فیلم‌برداری اسلوموشن با کیفیت ۷۲۰p با نرخ  ۱۲۰ فریم بر ثانیه هم برای این دوربین در نظر گرفته شده است.

چیزی که کاربران مایل به دانستن آن هستند، کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین وان‌پلاس ۳ است. در این مطلب، تصاویری که به عنوان تست دوربین گرفته شده را قرار داده‌ایم تا کیفیت آن‌ها را مشاهده کنید. شایان ذکر است که قابلیت HDR خودکار نیز در دوربین این تلفن هوشمند قرار گرفته است و در کنار آن، از قابلیت جدیدی برای از بین بردن نویزهای تصویر در دوربین وان‌پلاس ۳ استفاده شده است.

3 در مورد “اولین تصاویر شکار شده با دوربین وان‌پلاس ۳”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH