LG_mosquito-repelling_TV_India

آغاز فروش تلویزیون ال‌جی با قابلیت “دفع پشه” در هند

شعبه شرکت کره‌ای ال‌جی در هند، فروش تلویزیون با ویژگی دفع پشه را آغاز کرده است. این نوع تلویزیون می‌تواند به دفع پشه‌ که عامل بیماری‌‌هایی همچون مالاریا، زیکا و تب دنگی است، کمک کند. این تلویزیون ویژه، پنج‌شنبه در کشور هندوستان معرفی شد.

همچنین ال‌جی اعلام کرد که این فن‌آوری در آزمایشگاهی مستقل در نزدیکی شهر چنای در هند، گواهی شده است. گفتنی است این فن‌‌آوری در سیستم‌های تهویه مطبوع و ماشین لباسشویی هم استفاده می‌‌شود.

این ویژگی در زمانی که تلویزیون خاموش است هم عمل می‌کند، این نوع تلویزیون در دو مدل با قیمت‌های ۲۶،۵۰۰ و ۴۷،۵۰۰ روپیه در هند موجود است و می‌تواند برای مصرف‌کنندگان با درآمد کم که بیشتر در برابر این نوع پشه آسیب‌پذیر هستند، قابل استفاده باشد. مقام رسمی ال‌جی الکترونیکس، کیم سانگ یول (Kim Sang-yeol) یادآور شد که قرار است این تلویزیون تا ماه آینده در فیلیپین و سریلانکا به فروش برسد. اما درباره فروش آن در بازارهای سایر کشورها هنوز برنامه‌ای اعلام نشده است.

همچنین ال‌جی‌ در نظر دارد تا این محصول را به بازار آمریکای لاتین و ریودوژانیرو تا پیش از برگزاری بازی‌های المپیک یعنی تا پیش از آغاز ماه آگوست (مرداد) وارد کند، چون نگرانی از بیماری‌های مربوط به ویروس زیکا در این دو کشور همچنان باقی است. ال‌جی در وب سایت خود اعلام کرده که قرار نیست تا این تلویزیون خاص جای دستگاه‌‌های دیگر دفع پشه را بگیرد.

3 در مورد “آغاز فروش تلویزیون ال‌جی با قابلیت “دفع پشه” در هند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH